Freppa skrev:Majjen, jag säger detta, med all respekt som min kropp kan uppbringa.
Du, är ett praktpucko.
Här har du en hälsning från mig och Oljekyld.
Alltid lika subtil.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freppa skrev:Majjen, jag säger detta, med all respekt som min kropp kan uppbringa.
Du, är ett praktpucko.
E du född i farstun och släpad bakom en vagn.Freppa skrev:Majjen, jag säger detta, med all respekt som min kropp kan uppbringa.
Du, är ett praktpucko.
Vad betalar du för din försäkring da?????? :kockoJonnyN skrev:Det kan du ju glömma..Ja är 23 och min R1 står på mig själv..Hoppas du kvaddar din hoj och inte får ut en krona för den :kocko
majjen skrev:E du född i farstun och släpad bakom en vagn.
Min ursäkt, är inte gubbe än, får fortfarande snygga brudar...Freppa skrev:Ja. Och ändå, på något konstigt sätt, lyckas jag köpa en hoj och försäkra den på mig själv. Vad är din ursäkt?
majjen skrev:Min ursäkt, är inte gubbe än, får fortfarande snygga brudar...![]()
Villee skrev:Det här med försäkringar, jag kollade på trygghansa lite snabbt om trafik/halv/hel osv. Trafik måste man ju ha, är inte det samma siffra för alla?
Halv är ju bara stöld, rättshjälp och lite sånt
medan hel är om man klotar right?
Borde inte halv vara då samma pris oberoende av ens ålder osv, då stöldrisken ökar ju inte direkt bara för att man e yngre? Läste inte så nogrant så kanske en hel del annat ingår i halv också men men..
Sen tänkte jag är det nån mening ha annat än trafik försäkring om man inte har råd med helförsäkring och man har hojjen inlåst i garage i huset man bor i så att risken för stöld e minimal, något annat bra som halv för med sig?
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |