hållundan
Emozione!
Jag blir så jävla sne. Jag vet inte vad jag ska skriva. Bokstäverna räcker nog inte till. Köp för h-vete en hoj du har råd med själv. Så kanske vi andra har råd med våra drömhojar när det väl kommer till tals.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
majjen skrev:Jo om det va så. Men försäkringsbolagen tar ut så jävla mycket för att man är under 25 för att det är större risk att du kvaddar enligt statistiken, men statistiken gäller inte alla bara dom flesta, dom borde höja självrisken istället, de vore mest rättvist..
Står inte på farsan, dessutom ,den som hojen står på brukar också ha den, är det då lämpligt att jag ska stå på den.Nicke skrev:Tusende gången... men jag brukar inte skriva nåt i vanliga fall. Du är förmodligen rökt om du kör i diket. Då har du betalat 14000 för ingenting och har en trasig hoj. Förbered också farsan på att han måste ljuga arslet av sig den dagen du klantar dig så _kanske_ du kan blåsa försäkringsbolaget på pengar.
Jag är 32 och tycker förstås att det är jättebra att jag inte kan förvänta mig att försäkringarna blir mer humana NÅNSIN pga att en massa "50-åriga 20-åringar" kraschar sporthojar. Tack på förhand.
majjen skrev:Står inte på farsan, dessutom ,den som hojen står på brukar också ha den, är det då lämpligt att jag ska stå på den.
Försäkringen gäller även om det är jag som mot alla odds skulle klota, bara högre självrisk
Min hojNicke skrev:Är det din hoj eller har du ingen egen hoj?
majjen skrev:Står inte på farsan, dessutom ,den som hojen står på brukar också ha den, är det då lämpligt att jag ska stå på den.
Försäkringen gäller även om det är jag som mot alla odds skulle klota, bara högre självrisk
McB skrev:r1man...
Nu är du verkligen körd. Att inleda SH-karriären med ett flamebait under annat användarnamn är ingen höjdare.
twinner skrev:Tyvärr så är det väl så att dom flesta även på SH och i sverige skenförsäkrar.Jag känner iaf många som gör detAlla kommer fortsätta göra det så länge det finns kryphål i försäkringslagarna.Men det är ju bra att det iaf finns några 100 som inte skenar..101 st om man ska räkna in mig också..
Skjut alla skenare på fläcken,död åt svinen![]()
twinner skrev:Närå!! det funkar ju tyvärr att skenafinns ingen som kan påstå vem som äger den,,händer ju hela tiden.
hållundan skrev:Jag blir så jävla sne. Jag vet inte vad jag ska skriva. Bokstäverna räcker nog inte till. Köp för h-vete en hoj du har råd med själv. Så kanske vi andra har råd med våra drömhojar när det väl kommer till tals.
![]()
twinner skrev:skäggis: sant!! en del åker dit..en det händer nog väldigt sällan..
majjen skrev:Ser ingen anledning på att jag skulle skriva den på mig och betala massor.
Det kan du ju glömma..Ja är 23 och min R1 står på mig själv..Hoppas du kvaddar din hoj och inte får ut en krona för den :kockomajjen skrev:Alla under 25 med nyare sporthoj, skriver den på nån annan. så e de.![]()
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |