Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt fin, på bild iallafall. Grattis!
Nu står den inte där längre. Var och hämtade den idag och är numer stolt ägare av en 04a![]()
Nu längtar jag också efter våren kan jag säga..![]()
Man får gratulera till en skit snygg hojfinns ett par dåliga bilder på den i mitt garage.
Tack du tack du! Hoppas på lite torr asfalt imon så man kan få sig en liten provrunda.
Det var någon som skrev att man inte skulle ha 190 50-17 däck bak på grund av nervös styrning eller vad det var. Men det är ju det som sitter på orginal?![]()
Hur är körställningen på 06-07 i förhållande till 08-09? Jag har bara provsuttit
08:an och den kändes lite för extrem för mig.(Är ju van med zx9:an...).
VILL byta till en 10:a!
Nå´n som vet![]()
Hur är körställningen på 06-07 i förhållande till 08-09? Jag har bara provsuttit
Har provkört båda modellerna, tycker dock att -08:an är bättre i alla avseenden.Hur är körställningen på 06-07 i förhållande till 08-09? Jag har bara provsuttit
jag tycker att körställningen på 06 är skönare än 08. 08 är ganska liten jämfört med 06 så jag tycker jag sitter mer ihopkrumpen på den. Men med 06 får du kämpa lite mer med när du kör, den är inte så lätt att få ned som 08, dvs motstyrning krävs för det mesta här.
Hade en zx9a innan och jovisst är den stor och skön, skiljer sig mycket från zx10 som är svårstyrd och har lite av en egen vilja![]()
svårstyrd och egen vilja, det är iaf inget jag känner igen eller menar du att zx9 är det?
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |