Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo jo men som vanligt så undrar man vart uppgifterna kommer ifrån, kommer de från kawwa själva så kan man ju tvivla och om de stämmer så kan man ju undra vad kawwas tekniker håller på med när man får 8,4 hk på bakhjulet av att byta avgassysten, om detta stämmer med 165HK så lär man få problem med att få ner efekten p,g,a den korta hjulbasen 1385 mm.Greenblood skrev:
hermes skrev:så kan man ju undra vad kawwas tekniker håller på med när man får 8,4 hk på bakhjulet av att byta avgassysten, om detta stämmer med 165HK så lär man få problem med att få ner efekten p,g,a den korta hjulbasen 1385 mm.
hermes skrev:ska du åka någe bana i sommar, så komer jag säkert att vara där och då får vi se om du kan utnyttja efekten, ser fram emot ett möte..
hermes skrev:jo jo men som vanligt så undrar man vart uppgifterna kommer ifrån, kommer de från kawwa själva så kan man ju tvivla och om de stämmer så kan man ju undra vad kawwas tekniker håller på med när man får 8,4 hk på bakhjulet av att byta avgassysten, om detta stämmer med 165HK så lär man få problem med att få ner efekten p,g,a den korta hjulbasen 1385 mm.
ska du åka någe bana i sommar, så komer jag säkert att vara där och då får vi se om du kan utnyttja efekten, ser fram emot ett möte..
om ni har några banor nära Kalix![]()
vad var det du bytte, förstår ej?Teo skrev:8,4 häst? Jag hade slipon och när jag därifrån endast bytte resten mellan selektorn till motorn fick jag 10 hk extra på bakhjuletdetta låter inte alls omöjligt.
hermes skrev:om ni har några banor nära Kalix![]()
var nog lite snabb på tangentbordet, JO JO det kan nog vara möjligt, med kn filter och pwercomander och även utan de sinst nämda, men vart kommer sifrorna ifrån?Teo skrev:8,4 häst? Jag hade slipon och när jag därifrån endast bytte resten mellan selektorn till motorn fick jag 10 hk extra på bakhjuletdetta låter inte alls omöjligt.
nja men grind slingan är helt OKMarkus skrev:Norrtälje banan är också het har jag hört: från hamnen till Daisys/Frestelsen, och tillbaks. Hej vad det går.
Hade nog o göra med att din hoj var tasktigt inställd innan du fick slipon = du hade för lite hästar innan.Teo skrev:8,4 häst? Jag hade slipon och när jag därifrån endast bytte resten mellan selektorn till motorn fick jag 10 hk extra på bakhjuletdetta låter inte alls omöjligt.
Vad är det för något?hermes skrev:nja men grind slingan är helt OK
några roliga svängar på grindvägen i mycket tätbebyggt områdeMarkus skrev:Vad är det för något?
hermes skrev:några roliga svängar på grindvägen i mycket tätbebyggt område![]()
hur väl känner du till Norrtälje?
nää, vad är det?Swedie skrev:Gubbs! Ni vet vad OT är va?
<--- ag har ingen humor idag...hermes skrev:nää, vad är det?
hermes skrev:jo jo men som vanligt så undrar man vart uppgifterna kommer ifrån, kommer de från kawwa själva så kan man ju tvivla och om de stämmer så kan man ju undra vad kawwas tekniker håller på med när man får 8,4 hk på bakhjulet av att byta avgassysten, om detta stämmer med 165HK så lär man få problem med att få ner efekten p,g,a den korta hjulbasen 1385 mm.
ska du åka någe bana i sommar, så komer jag säkert att vara där och då får vi se om du kan utnyttja efekten, ser fram emot ett möte..
om ni har några banor nära Kalix![]()
japp 4:23 är det rolator rally vid lommaren, snabbast upp till COOP dom brukar vara där när de äppnar 9rallyanders skrev:Jag vet!! OT måste vara Slingan som Lommarn gangsters åker varje tisdag morgon kl. 04.23 för att avslutas med saft ute vid Södersvik city...![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |