gluffis
Slowrider
Nu efter ett par bandagar börjar man vänja sig... TC'n verkar fungera alldeles ypperligt dessutom. Mjukt o fint griper den in, kanske lite väl tidigt kan jag tycka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu efter ett par bandagar börjar man vänja sig... TC'n verkar fungera alldeles ypperligt dessutom. Mjukt o fint griper den in, kanske lite väl tidigt kan jag tycka...
Kan hålla med om det där med TC-n ibland tycker jag att det klipper av utan anledning, systemet verkar vara superkänsligt.
Jag har skickat min styrdämpare på uppgradering, väntar nu med spänning.
Har kört nästan 700 mil både gat o bankörning och så här långt är jag väldigt nöjd med Japanen.
Kan rekommendera uppgradering av styrdämparen, betydligt billigare än och köpa ny.![]()
om ni letar efter passande drev, så kan jag meddela att det passar alla fr 2006
originalet är ganska litet 39, så jag köpte aluminium 40 o. 42, bytte framme också till -1
har behållit original kedjan 525
Ja, du klarar dig med orig kedja dåOm man byter till 42 bak och en kugg mindre fram så slipper man kapa orginalkedjan ?
original fram 17perfekt, hur stort är orginaldrevet fram ?
Och vart handlar man lämpligast drev i Sverige då?
jag försökte på 2 olika öhlins stellen i Budapest, både tog emot styrdämparen, men till slut ringde båda o bad mig hämta den igen, dem klarade inte det.Bara gå ner till sitt lokala Öhlins Center o få den uppgraderad ?
Jag funderar på att dreva min lite till nästa säsong![]()
Jag var och provkörde zx10r an idag och måste säga att jag var ruskigt besviken över motorn! händer ju inte mycket i mellanregistret och vet inte om den kändes något superbra högst upp heller. Provade de olika lägena så jag kan knappast ha missat det bästa läget! Var mitt exemplar dåligt kanske? Tycker min -06a kändes lika stark och så borde det ju inte vara tycker jag.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |