ZpiX gjorde just av med 920 000:- på ett telefonsamtal.

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Har inte varit så aktiv det senaste månaderna pga att jag har haft ett annat stort project på G. Men nu är affären avslutad. Papper skrivs på torsdag. ZpiX har blivit godsägare! :)

attachment.php

Datum för inflyttningsfesten kommer senare :tummenupp

(Fler bilder längre ner, annonsen försvann från internet och jag han bara spara några stycken)

Last edited:
Ser trevligt ut...

För det priset lär det väll vara en del jobb oxå eller?

Precis? Garaget??? Där jag och mina snusdosor ska flytta in.. ;) :whip

//N

Uppdaterade med lite fler bilder på första posten.

Nejdå, ingen renovering alls, allt är nyfixat inne, störtskönt kök, nytapetserat överralt, över 22 000 kvadratmeter "tomt" (= hage för hästuslingen).

Köket:
sfd3190_541961348_542103730_520x.jpg

Ang. garage så ska jag bygga om lite på logen så att jag får ungefär hälften till en riktig verkstad, carportarna är ju lite tråkiga att stå att meka i. Men visst blir det verkstad. Det är ju därför man köper hus så att man får plats med all sin skrot... haha...

Jävligt nice!

Så, vad är haken? Det ligger mitt ute i urskogen och det finns inte en asfalterad väg på 10 mils avstånd eller? :rolleyes:

haha... jo det ligger i sverige. Och det är ett bra pris, med tanke på att det är en hästgård och bra skick på huset. Men det ligger ju inte i sthlm (där vi alla vet att en skrubb på ½-kvadratmeter kostar som en uppskjutning av en mindre rymdfärja). Men jag är uppvuxen där ute och det tar bara drygt en timme in till sthlm. Så det är toppen!

Lite svårt att förstå bara, tar nog några dagar bara att inse att man fick det. Var budgivning som höll på att stressa fram ett magsår på kuppen. Men nu kan man andas ut, och komma till insikt att man kommer att vara i skuld till banken i dom närmaste 60 åren... :tummenupp

Last edited:
22 000 kvadratmeter "tomt" (= hage för hästuslingen).

Näääej.. Bygg mini moto bana istället.. ;) :rolleyes: :squid

//N

ZpiX skrev:
Men nu kan man andas ut, och komma till insikt att man kommer att vara i skuld till banken i dom närmaste 60 åren... :tummenupp

Vilket innebär "livet ut". Jag måste också skuldsätta mig livet ut, dock för 17 (eller nåt i den stilen) feta kvadrat i Stockholm. Resten av livet är utstakat. Bara 60 år kvar, boende i Flemingsberg, utan att kunna göra nånting utom att.. just bo i Flemingsberg. Ahhh! Livet är underbart!

ZpiX skrev:
Det ligger utanför Sala, Västmanland.

Då är det ju inte så farligt långt från Stockholm iallafall. Dessutom har du en hel hög grymt sköna hojvägar i trakterna runt omkring där. :)

Iceman1975 skrev:
22 000 kvadratmeter "tomt" (= hage för hästuslingen).

Näääej.. Bygg mini moto bana istället.. ;) :rolleyes: :squid

//N
hahaha... rätt inställning. Ska höra med "regeringen" om vad hon tycker om den idén. :tummenupp

Mattias skrev:
Vilket innebär "livet ut". Jag måste också skuldsätta mig livet ut, dock för 17 (eller nåt i den stilen) feta kvadrat i Stockholm. Resten av livet är utstakat. Bara 60 år kvar, boende i Flemingsberg, utan att kunna göra nånting utom att.. just bo i Flemingsberg. Ahhh! Livet är underbart!
Äsch, Mattias, inte deppa ihop nu! Om nått år säljer du den och är miljonär istället. Sedan kan du bli lika vuxen som mig (yeah right... hahaha) och köpa hus!

EBS skrev:
Då är det ju inte så farligt långt från Stockholm iallafall. Dessutom har du en hel hög grymt sköna hojvägar i trakterna runt omkring där. :)
Så sant, så sant. Salbohedsvägen går inte av för hackor...

Bilderna dog vist, dom var snabba att ta bort annonsen

Själva huset:

Bifogat

• hus1.jpg
    hus1.jpg
    45.6 KB · Visningar: 1,449
Ser inga bilder på bygget men grattis iaf till ett fint köp

saftig peng men ett riktigt kap med tanke på va de lät med tomt och boninghus

:tummenupp

/oXydex

Ser bra ut :o
Du kan ju inte bara dra så där.. :eek:
1h från stockholm????

Ses vi i näsrta liv ,eller :rolleyes:

Lycka till med huset. Kommer gärna och dricker "kaffe" när det är klart. :öl
/Mike

Mattias skrev:

Inte för att vara taskig eller så .. men jag har nog inte sett dig skriva ett ända possitivt inlägg här? :fakta
Allt detta ständiga klagandet kommer du väll inte någonvart med?! :mad: Är du sur ge fan i att dela med dig!

Är du glad informera allt och alla, håll huvudet högt nu det gör vi glada! *Supergrin* :D

Unitedcolors skrev:
Inte för att vara taskig eller så .. men jag har nog inte sett dig skriva ett ända possitivt inlägg här? :fakta
Allt detta ständiga klagandet kommer du väll inte någonvart med?! :mad: Är du sur ge fan i att dela med dig!

Är du glad informera allt och alla, håll huvudet högt nu det gör vi glada! *Supergrin* :D

Vill du slåss? Ställ dig i den jävla kön då, för fan! :mad:

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...