Ken Keniff
Skrapar trisslotter
Du får asfaltera så att du kan åka på knarren ända fram till dörren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tysken skrev:Jaha, och varför sålde du då?
ZpiX skrev:Haha... Ironi på hög nivå. Nu bor jag i en etta på 30kvm med 3 hojar och skulder utan partner men är glad ändå... Livet förändras? No shit.
För er som undrar, så gick jag förlust på hela affären....
Men men, läropengar. Och i och med att jag fortfarande har råd att försörja tre hojar så ser jag det som att jag går på plus!
... var 8 månader sedan det såldes och nu hittar jag tråden så därav får jag lust att informera om att.... KÖR HÅRT, funkar detså funkar det, annars så början på scratch och laddar på nytt! Så länge jag har mina "töser" så ordnar sig allt!
(Och nu undrar du säkert varför jag gjorde så här, det var bara för att uppmärksamma dig om att gula sidorna finns på internet www.gulasidorna.se)
Lilla_damen skrev:höll på svimma när jag såg priset..![]()
här får du ett sånt där hus för typ 150 tusen..
men då äre ju en bit till sthlm så att säga..![]()
HönaPower skrev:Haha, ni är roliga....960.000:- det får du inte ett hus för någonstans i Stockholm....sjuka priser!
Bara att gratulera till kapet!![]()
MrGooFy skrev:Mästocka = Marken som gud glömde, djävulen inte ville ha och armen köpte.![]()
JKay skrev:SÅÅÅÅ sant!!
@ Zpix
Grattis till kåken!! Hoppas att du kommer att trivas!
Det fungerar säkert bättre för er... om inte så köp fler hojar, det hjälperChrille skrev:Uppmuntrande tråd.
8<--- Klipp --->8
Men på fredag flyttar jag och tjejen in i våran nya kåk. Vi har polat i 2 år, bott ihop i knapp ett men så fick vi chansen på en riktigt fin kåk och tänkte "Kör hårt..."
....och så skickar ni upp den här trådjäveln![]()
![]()
Som sagt var... var en reflektion på en 2 år gammal tråd där det gick åt skogen... gör om gör rättFixxxer skrev:Verkar mysigt... En annan sitter och drömmer om hus just nu, för grannarna och föreningen här är inte ett dugg roliga. Jag älskar lägenheten men allt annat ska ju helst stämma det med...
Så snart blir det försäljning på en lägenhet igen.
Hoppas att ni kommer att trivas, har svårt att se varför man inte skulle göra det...![]()
Så klart... när livet är skit och man är riktigt jävla låg gäller det att se till dom saker som håller en flytande. Förövrigt är det för sunkigt att gå ner sig totalt. Efter den obligatoriska "varanegochsittaochugglamedpersiennernanere"-perioden så börjar man om på nytt!Gula faran skrev:Du verkar ha en skön inställning till tillvaron![]()
Korrekt, gäller att läsa hela trådenIceman1975 skrev:Läs mer... Han har ju sålt och flyttat till en etta..![]()
Emmi, Tjejen med koll! har du ingen trevlig syster som vill köpa hus med mig... igen...Emmi skrev:Och här har vi ytterligare en som inte insåg att tråden startades 2003 och att Zpix numera har flyttat därifrån igen och köpt sig en 1a.![]()
Mattias, Mattias, Mattias.... du hänger inte med...Mattias skrev:Jag orkar inte läsa hela tråden, men grattis till husköpet!![]()
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti