Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja väck med skiten.
Hur tänkte han när han valde att besöka detta?
http://www.scout.se/index.php?Itemid=505
För att kungen ser ut som en lekfarbror?
Åh nej, en gammal man som råkar se lite wierd ut på en stillbild, vilken grej!
Jag ser inte riktigt felet, har jag missat något ?
Ja väck med skiten.
Hur tänkte han när han valde att besöka detta?
http://www.scout.se/index.php?Itemid=505
Ja, att han stöttar organiserad människosmuggling är ju inte bra.
Troligen att han lyfter miljoner av skattepengar för att figurera i tvivelaktiga sammanhang ständigt och jämt. Ungefär som fd Linda Rosing, Fadde och de andra fullblodsdårarna.
Men jag har många gånger undrat vad kungafamiljens reklamvärde kan vara. Dom figurerar ju skapligt mycket utomlands vilket ju är väldigt bra för Sverige. När Victoria skulle gifta sig och jag bodde i Tyskland stod det ju inget annat i tidningarna.
Ja, i Tyskland är man mäkta imponerade av kungen och våra älgar. Detta är ju högst normalt med tanke på att det varken finns kungar eller älgar i Tyskland. Det anses pittoreskt att ha gamla rester av en svunnen tid i länder som inte längre har detta. Dock tror jag inte det finns på kartan för Tyskland att tex återinföra kejsarstyre.
När det gäller reklam för Sverige så tror jag att det vore bättre att försöka ta sig upp ur träsket och få igång lite storföretag igen som måttstock på landets kapacitet. Kolla återigen Tyskland med sin kvalitet på tex bilar och maskiner.
Kungafamiljen är bara en massa utgifter och det kan ju aldrig vara humant heller att födas till att ha en kamera uppkörd i arslet nära nog dygnet runt. Naturligtvis kan kungen med familj vara en guldgruva för pressen och skvallertidningarna, men sådana gamar hittar alltid nån annan att plåga. Kolla tex kungens årliga apanage (apans gage). Hur tex betalar han tillbaka det till den vanlige skattebetalaren?
Vet du hur mycket skattepengar som går bort till en massa skit? När Reinfeldt har lust att ta privatflyget hem för att han är slö så kostar det staten x antal miljoner. Kungafamiljen är en liten utgift i sammanhanget. Dessutom ska vi inte glömma bort att en hel del inkomster försvinner;
Hänt extra får mindre att skriva om-> dom avskedar x antal anställda-> Dessa behöver nu bidrag![]()
När det gäller reklam för Sverige så tror jag att det vore bättre att försöka ta sig upp ur träsket och få igång lite storföretag igen som måttstock på landets kapacitet. Kolla återigen Tyskland med sin kvalitet på tex bilar och maskiner.

Ja, att han stöttar organiserad människosmuggling är ju inte bra.

Ja, att trycka in flera miljarder skattekronor i konkursmässiga biltillverkarföretag som tillverkar prylar ingen vill ha är verkligen melodin.Skrota kungahuset och rädda Saab istället så blir Sverige en världsekonomi
![]()
Människosmuggling
Se till att hålla ordning på begreppen, avhoppare finns det överallt men det låter inte så drastiskt kanske![]()

Människosmuggling
Se till att hålla ordning på begreppen, avhoppare finns det överallt men det låter inte så drastiskt kanske![]()
Saab är ju inte svenskt till att börja med :rolleyes
Nej, vi räddar varvsindustrin istället! Oh wait....

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |