Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu var det väl organiserad människosmuggling, ingen av "delegtionen" från Sierra Leone hade något som helst intresse av scoutrörelsen innan dom köpte sina platser till Sverige genom dom.
Ungefär på samma sätt som spelare köper sig platser i lagen till Gothia Cup helt utan fotbollsintresse för att på så sätt ta sig hit.
Håll isär begreppen själv, avhoppare söker direkt Asyl hos myndigheterna, medans smuggelmänniskor gömmer sig för myndigheterna.

Du resonerar ju efter principen "Ur askan i Anus"
Måste man göra något kasst bara för att man avskaffar knugen? Jag tycker det vore bättre att i så fall göra två bra saker, tex plocka bort knugen OCH ta tillbaka Norge som lydstat, och samtidigt gå ur EU.
Med ditt resonemang så är även alla som säljer biljetter för resor in i sverige insyltade i organiserad mäniskosmuggling![]()
Det var DU som tog upp "rädda svenska företag" som ett bättre reklamalternativ för Sverige än vår monarki. Inte jag. Jag talar bara om för dig varför du har fel.
Kungen är kul, klart monarkin ska va kvar.
Gnällrövar..

Låt gubben vara....han vill inte vara kung iaf stackarn...
Hur går det förresten med den där utpressningshärvan? Har Mille lyckats kräma ur dem pengarna tro, eller var det bara bullshit? Nu har jag förvisso varit utomlands en del och inte följt svensk media men det har blivit väldigt tyst om det där tycker jag.
Det är så kul med alla som bara tror kungen är en mysgubbe. Han har nog dragit både en och femton linor och förmodligen lägrat både callgirls, sprithoror och golddiggers. Det är så man gör i överklassen. :sosse
Nä, inte avundsjuk eller bitter på dem för det men jag har sett eländet på nära håll. Falskhet, ytlighet, översitteri, göra som man vill hör till. Och det är väldigt viktigt vad din pappa jobbar med.![]()
Skulle bilderna finnas och vara riktigt hemska, så tror jag säkert att någon köper dom och låter dom försvinna.
Åså dyker det upp nya bilder och eller kopior. De kommer ju knappast följa nåt eventuellt kontrakt som skrivits.
Äh, börjar bli sugen på att se de där bilderna. Hur farliga kan de vara?
Det vet man aldrig, vore nesligt att se hans majonäs honungen stående med sin penis i en kokosnöt signerad av Nils Ferlin.
Shit, vad jag hoppas att det är nåt sånt. Hade garvat ihjäl mig tror jag. Go Mille!Hur går det förresten med den där utpressningshärvan? Har Mille lyckats kräma ur dem pengarna tro, eller var det bara bullshit? Nu har jag förvisso varit utomlands en del och inte följt svensk media men det har blivit väldigt tyst om det där tycker jag.
Det är så kul med alla som bara tror kungen är en mysgubbe. Han har nog dragit både en och femton linor och förmodligen lägrat både callgirls, sprithoror och golddiggers. Det är så man gör i överklassen. :sosse
Nä, inte avundsjuk eller bitter på dem för det men jag har sett eländet på nära håll. Falskhet, ytlighet, översitteri, göra som man vill hör till. Och det är väldigt viktigt vad din pappa jobbar med.![]()
Det vet man aldrig, vore nesligt att se hans majonäs honungen stående med sin penis i en kokosnöt signerad av Nils Ferlin.
Shit, vad jag hoppas att det är nåt sånt. Hade garvat ihjäl mig tror jag. Go Mille!
Sant! Jag har alltid sagt att vi har för höga skatter bla just för att det leder till en massa svinn från stadskassan. Vi har sannerligen inte den standard vi förtjänar med det skatteuttaget vi har idag, just för att det försvinner så förbannat med pengar på skit. Angående kungen i detta sammanhanget så tycker jag dock såhär: Om man trillar i smutsen och slår ut alla tänderna utom en så tycker jag att det känns både onödigt och omotiverat att köra hem till garaget och med rörtången dra ut den sista tanden.
Dvs, bara för att vi har en massa andra idiotutgifter så kan vi behålla en till.
EDIT: Hänt extra och de andra slasktrattarna har garanterat sin läsekrets antingen de skriver om kungen eller Tommy Körbergs koksnäsa.

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |