notrightrider
Reklampaus
Visdomsord.
Levererade lite på tvären.
Hur kan det bli bättre?
Levererade lite på tvären.
Hur kan det bli bättre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skön snubbe!Roligt projekt med duktig förare: Hayabusa motor monterat på en dirtbike
Styrhuvudet behöver flyttas fram.Busan ser ju livsfarlig ut, framhjulet tar ju i motorn redan efter en tredjedel av fjädringsvägen. Lite för hårt genomslag fram så slutar det ju med att hoj och förare gör en kullerbytta.

Han ville ha kvar dirtbike-looken så därför ser den ut som den gör (videon jag länkade till).Han är duktig och även rätt tekniskt kunnig men jag vrider mig lite i stolen när jag såg honom tappa Busan nerför ett stup.
Hade det inte varit bättre med en stålram?
Till bygget alltså...
såg den också, riktigt intressant video. Han är bra superfastmattTid för kunskapslyft. klart intressant.
I alla fall för mig.![]()
Jag tyckte den var riktigt bra, han förklarade saker och ting på ett bra sätt som inte var för invecklat men inte för simpelt heller. Lättfattat, men ändå lite mer ingående än vad många "såhär funkar det"-videor ofta kan vara. Definitivt sevärdTid för kunskapslyft. klart intressant.
I alla fall för mig.![]()
Stödhjul må så vara men jag måste ändå säga att jag är imponerad av hennes hantering av stora hojar överlag om det jag sett av henne nu är sant (vilket jag ändå tycker att det verkar vara), bortsett från de dumma ljudeffekterna:

|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin