Youtube-fest - posta det bästa ifrån Youtube (Mc-relaterat)

Jag skrattar varje gång jag ser det här,en dag på kontoret.
Vad är det för bajk han kör?
Tydligen en av fyra sporter i Japan som man får satsa pengar på lagligt.

Auto Race competitions are held on tarmac tracks, and usually involve eight riders and runs for six laps. The hard surface dictates riders lean round the corners rather similar to motorcycle road racing, than slide as in conventional Speedway, the sport from which Autorace was derived. A typical Auto Race bike is 599cc and has a two-speed gearbox. As in Speedway, the bikes have no brakes and are designed with the left handlebar higher than the right in order to help maintain stability while leaning the machine on the banked oval circuit.

Guy Martin testar:

Någon som minns klipper jag lade upp på XR 600R med temat 'för gammal, tung och klumpig för att kunna ha kul på"...?

Well, om XR 400 R kan man säga att den saknar pulver för dom riktigt roliga grejerna...

Bästa...?

Jag blir bara så trött på dessa fommar som skall ge sig ut på hojar dom inte klarar av, längs vägar man inte förstår, så sopigt stela i sin körning att dom inte ens kan vrida på nacken och kolla vad som händer på andra sidan nästa böj.

Stanna hemma. Välj en hoj ni klarar av. Lär er hantera den. Halvera packningen.

Bästa...?

Jag blir bara så trött på dessa fommar som skall ge sig ut på hojar dom inte klarar av, längs vägar man inte förstår, så sopigt stela i sin körning att dom inte ens kan vrida på nacken och kolla vad som händer på andra sidan nästa böj.

Jag har sett några av dom där klippen.
Kan knappt kolla på dom känns så pinsamt att se.
Gubbar med stora äventyr mc som är livrädda. Som kamera killen säger hela "blicken uppåt dit du ska"

Bästa...?

Inte ens backväxeln hjälpte där 🤣

Bästa...?

Ja, vadf…..
Lämna tältet, klotgrillen och trefasdildon hemma, så kanske man orkar hålla hojen upprätt!
Och…..öva lite hojkörning innan…tänker jag.
Det där såg ju fruktansvärt ut!

Ja, vadf…..
Lämna tältet, klotgrillen och trefasdildon hemma, så kanske man orkar hålla hojen upprätt!
Och…..öva lite hojkörning innan…tänker jag.
Det där såg ju fruktansvärt ut!

Trefasdildo… alltså du har helt sjuk koll på vad som finns därute! Kanske därför vissa kör som krattor men hur fan kopplar de in den på hojen? :va

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Trefasdildo… alltså du har helt sjuk koll på vad som finns därute! Kanske därför vissa kör som krattor men hur fan kopplar de in den på hojen? :va

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hannuse har väl kolla på det där med trefaskopplingar med tanke på vad han jobbar med. Men ska man ha ut trefas från hojen blir det väl att koppla direkt till statorn och sen varva lagom för rätt spänning och frekvens 🤔

Tror Hannuse får utveckla vidare hur detta ska gå till😉

Med tanke på apparatens effektbehov så behövs ett externt elverk, så det blir nog aningen topptungt tänker jag.
Jag kan ha fel….dom kanske bara inte har förmågan…och självinsikten.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph