Youtube-fest - posta det bästa ifrån Youtube (Mc-relaterat)

Kan man dömmas för vårdslöshet i trafik om man kör ett utryckningsfordon?

Jag vet att det ser värre ut än vad det är när man kollar på youtube-klipp.
Hoppas att det är bra betalt. :)
Han kostade på sig att ge det onda ögat vid några tillfällen ändå.

Ärligt talat. "Det bästa från youtube" tycker ni är att få se från första parkett hur en kille frontar med en lastbil i 70 knyck? Har låtit den gå lite o hoppat runt. Ja en del vurpor ser lite skoj ut, de flesta hade ganska lätt kunnat undvikas men en hel del är ganska jävla vidriga. 2:15:11 t.ex.

Börjar också undra vafan det är för fel på folk.

Hej vi kör hoj och några polare dör varje år men det räcker inte, jag måste se det på Youtube med :huvet

Ärligt talat. "Det bästa från youtube" tycker ni är att få se från första parkett hur en kille frontar med en lastbil i 70 knyck? Har låtit den gå lite o hoppat runt. Ja en del vurpor ser lite skoj ut, de flesta hade ganska lätt kunnat undvikas men en hel del är ganska jävla vidriga. 2:15:11 t.ex.

Han som frontar lastbilen har jag för mig klarade sig undan med väldigt lindriga skador trots att det såg ut som en dödsolycka. Tror han bröt en par revben + benet.

Med det sagt så är det väl ingen direkt jätteupplyftande samling av klipp...

Gamla moppar som luftas. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄlskar när han får öppna trottlarna lite mer sisådär 7 min in i filmandet när gulflagget försvinner.:Bugar

Lagom vingligt för skäggtomten. Har nog gömt undan en stege när det är dags och tanka. Framlyktan gör säkert underverk uppe i himlen :crash

Last edited:
Lagom vingligt för skäggtomten. Har nog gömt undan en stege när det är dags och tanka. Framlyktan gör säkert underverk uppe i himlen :crash

Fy fan vilken ful hoj. Skulle inte ens vilja ha den om jag så fick den.
Måste ju vara ett rent helvete att se bra när man kör, lampan kan nog inte hjälpa mycket den heller som du nämnde.
Undrar hur rolig den där är att krypköra med inne i stan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT