Youtube-fest - posta det bästa ifrån Youtube (Mc-relaterat)

Är detta också Victory?

Drift trikes verkar kul

https://www.youtube.com/watch?v=XzSAl4YH3O4

Har man inte tillgång till (mer eller mindre) lämpliga nerförsbackar så kan en sån motoriserad drift trike vara ett bra alternativ. Verkar vara säkrare med en motoriserad variant på relativt plant underlag än cykeltrikarna i nerförsbackar också.
Vissa har tydligen frambroms iaf, så lite bättre möjlighet att sakta ner. Nitar man så åker man väl baklänges med låst framhjul. Men lite bättre än helt utan broms.

En fråga angående youtube konto. Jag har ett konto där och jag har mitt namn registrerat där. Som även är kopplat till ett google konto. Det jag inte fattar är att överallt står mitt namn utom på ett ställe. När jag går ut på min kanal på youtube står det ett namn som säkert är ifrån -07. Hur i helvete ändrar jag det?!

En fråga angående youtube konto. Jag har ett konto där och jag har mitt namn registrerat där. Som även är kopplat till ett google konto. Det jag inte fattar är att överallt står mitt namn utom på ett ställe. När jag går ut på min kanal på youtube står det ett namn som säkert är ifrån -07. Hur i helvete ändrar jag det?!

Klicka uppe i vänstra hörnet på namnet. Förmodligen så har du skapat den ena innan Google tog över Youtube. Jag har mitt gamla Youtubeanvändarnamn och namnet som finns på Googlekontot. Google förvirrar med att kalla det konton men egentligen är det ett enda konto som du kan ha flera profiler på.

Alltså mitt gamla användarnamn på Youtube var XXX
Mitt användarnamn på Google är YYY

Google köper Youtube:

Nu när jag loggar in visas XXX men om jag klickar på namnet får jag upp alternativet att ändra det till YYY. Båda ligger dock under kontot som skapats med YYY.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman