Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter skitskumt när jag spelar in och pratar svenska. Snackar jag engelska låter jag mer som en engelsman / amerikan än en svensk.
Dom som träffat mig IRL kan intyga att jag inte pratar CP-dryg bonska alá Kalixmål.![]()
Så är det alltid, man låter inte som man själv tror.... Blir skit bra med mätaren oxå, hela hojen är väldigt snygg, när ska tanklocket bli klart då eller har jag missat det helt? Vad blir det för lack sen då?
[/B]
vadå? säg inte att du ska lacka tanken?? utmätningstrecken runt tacklocket är ju awsome!
lite davinci aktigt sådär![]()
Så är det alltid, man låter inte som man själv tror.... Blir skit bra med mätaren oxå, hela hojen är väldigt snygg, när ska tanklocket bli klart då eller har jag missat det helt? Vad blir det för lack sen då?
Ska även klura ut vars (hur) jag ska montera hastighetsmätaren på gaffeln nere vid navet för att få det så stadigt som möjligt.
Tänkte bara säga lycka till med besiktningen! Känns gött att det är så nära nu kan jag tänka mig![]()
Hur lång är kabeln?
Kom ihåg att du har ett hjul till![]()
Snyggt som vanligt, undrar hur mycket du pumpat in i den gamla härken nu![]()
Såja, då var allt i ordning inför morgondagen. Köpte en cykeldator tillfälligt som hastighetsmätare då den till Race Tech mätaren strulade och inte ville vara med. Ska forska vidare i den nu här framöver, för utan den så saknar jag både hastighet, tripmätare och växelindikering och det är ungefär hälften av alla anledningar till att man har en mätare ö.h.t.
Wish me luck!![]()
Haha, 100 000 typ? Vet inte riktigt.![]()
Såja, då var allt i ordning inför morgondagen. Köpte en cykeldator tillfälligt som hastighetsmätare då den till Race Tech mätaren strulade och inte ville vara med. Ska forska vidare i den nu här framöver, för utan den så saknar jag både hastighet, tripmätare och växelindikering och det är ungefär hälften av alla anledningar till att man har en mätare ö.h.t.
Wish me luck!![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra