Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har testat en, och dom är riktigt slöa
Har bara testat X, Men det borde ju vara samma som Ren samma motor väll. Vridet var inte mycke att hurra för iaf. Och när jag testa dra upp den på bakan så bara hacka den. Men testa du du kanske gillar densnygg är den iaf
Du kanske redan har läst de här:
http://www.fastbikes.se/index.php?option=com_content&task=view&id=677&Itemid=52
Visserligen R som testas
Ser ut som det går att ha kul på dom iaf.![]()
Nu blev man ju nästan sugen.
Är det stor skillnad mot Enduro varianten ?
Ingen som har en till salu?![]()
Såldes en på Blocket förra veckan.
Såldes en på Blocket förra veckan.
Hur slö är en slö är en WR250r jämfört med KLR650 som väl också kan räknas som slö? 650:in lär väl har betydligt bättre vrid men ca 40 kg mer i vikt och bara ca 10 hk mer i effekt borde väl också spela roll.
Är själv lite sugen på en nån sån hoj då jag fått för mig att en mindre mer lätthanterad hoj skulle passa mig bättre efter de småvägar och stigar jag färdas på, är inte heller sugen på att skruva och serva konstant som de mer effektstarka maskinerna kräver.
Jag köpte en CRF250L istället för WR250, hämtar den på torsdag. Orkar inte vänta på att en wr ska dyka upp, verkar rätt ovanliga.Hur slö är en slö är en WR250r jämfört med KLR650 som väl också kan räknas som slö? 650:in lär väl har betydligt bättre vrid men ca 40 kg mer i vikt och bara ca 10 hk mer i effekt borde väl också spela roll.
Är själv lite sugen på en nån sån hoj då jag fått för mig att en mindre mer lätthanterad hoj skulle passa mig bättre efter de småvägar och stigar jag färdas på, är inte heller sugen på att skruva och serva konstant som de mer effektstarka maskinerna kräver.
Jag köpte en CRF250L istället för WR250, hämtar den på torsdag. Orkar inte vänta på att en wr ska dyka upp, verkar rätt ovanliga.
Har endast kört större hojar innan och trodde 250:in skulle vara rikigt slö men den gick bättre än jag trodde. Det lilla jag körde så var den riktigt rolig![]()
Ingen som har en till salu?![]()
Någon lyfte sen tråd från 2013, inga länkar funkade, lyft inga trådar, det gör mig arg.![]()
Nej tyvärr, är totalt ointresserad av vad du har skrivit i den tråden.Har du inte sett vad jag skrev i "Idag är jag förbannad därför att..."-tråden? .....
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |