Yamaha wr 426 25kw?

DuCCe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
hej nån som vet om de går att regga en wr 426 som mellanklassare??

ska motard kitta en sån nu o de skulle vara bra om nån visste om de gick?

tacksam frö svar

det funkar! men vet ej om det finns färdiga strypningr till den! men annars är det bara göra egna ocg bänka den och få en verkstad att intyga att den är på 25Kw

QUOTE]Originally posted by DuCCe

tacksam frö svar
[/QUOTE]

Re: Re: Yamaha wr 426 25kw?

Mcbudet skrev:
det funkar! men vet ej om det finns färdiga strypningr till den! men annars är det bara göra egna ocg bänka den och få en verkstad att intyga att den är på 25Kw

QUOTE]Originally posted by DuCCe

tacksam frö svar
[/QUOTE]

Dock ska väl tilläggas att om den ska framföras som mellanklassMC så är effekten mindre intressant om den är 25kW då det är effekt per antal kg som är den hemliga formeln

Dock vet jag inte riktigt vad den ska vara på men eftersom en WR är jädrans lätt på foten så blir det nog inte många kusar som får vara kvar i den maskinen gissar jag

/oXydex

Re: Re: Re: Yamaha wr 426 25kw?

Sant!!! jag får nog spotta ut några morfintabletter så hjärnan oxå vaknar!

Dock ska väl tilläggas att om den ska framföras som mellanklassMC så är effekten mindre intressant om den är 25kW då det är effekt per antal kg som är den hemliga formeln

Dock vet jag inte riktigt vad den ska vara på men eftersom en WR är jädrans lätt på foten så blir det nog inte många kusar som får vara kvar i den maskinen gissar jag

/oXydex [/B][/QUOTE]

0,16kW/kg det är egentligen bara för TUNGA hojar som 25kW spelar in då det är den absoluta maxgränsen. men hör med yamaha om den går att regga om först, vissa nya yamaha går tydligen inte att regga om med förändrad effekt, nån form av helfordonsgodkännande tror jag det var.. :confused:

som vanligt ska man tänka på att det är mot tjänstevikten man mäter 0,16kW, sen så har jag iaf hört att det ska vara lite glädje angivelser från yamaha på wr'ens vikt, så smäll på alla verktyg du hitter, fyll tankarna och åk till nån besiktningsstation och väg den..

*/ ?>
Back