Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
johan_tkd skrev:tjena
är det någon som vet om man kan skaffa en ny bakdel till yamaha tzr
skulle vara väldigt coolt
ps någon som har något annat styling tips till tzr
/johan
Anton_Ljunghusen skrev:Har du ens en tzr?
s-racing tror jag säljer cuts
Wow, vet inte riktigt vad han vill ha. Men jag säger dig, köp en tzr dom är finaItacha75 skrev:http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=1324910 - Kolla på honom, värkar bara virrig.
Preciszpeppy skrev:Wow, vet inte riktigt vad han vill ha. Men jag säger dig, köp en tzr dom är fina![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Har du ens en tzr?
s-racing tror jag säljer cuts
redlime skrev:Precis
Om du skaffar/har gamla modellen av TZR så rekomenderar jag detta:
- Tonat eller svart kåpglas
- Miniblinkers
- Eventuellt ensitscuts
- Gör gjärna nåt med den trista instrumentpanelen
- Ta bort bögläppen
- Ta bort bögläppen ännu en gång
- Ta bort bögläppen en gång till (extremt ful på denna hojen)
- Lite fetare avgassys.
'Nya' modellen som jag och Zpeppy har:
- Miniblinkers
- Eventuellt tonat kåpglas
- Fetare avgas
eller budgetvarianten:
- ta bara av bögläppen så har du en snygg hoj!
____ sen är den hojen snygg som fan![]()
Bögläpp = en del av bakstänkskärmen. reg skylten brukar sitta fast i denjohan_tkd skrev:vad är bögläppen?
och ensitscuts?
tack
Johanjulgran skrev:Bögläpp = en del av bakstänkskärmen. reg skylten brukar sitta fast i den
ensitscuts = ingen pasagerar plats (stavas det så??????). Kan även kallas race bakdel i bland.
johan_tkd skrev:aha men hur fixar man det???![]()
zpeppy skrev:Ursäkta om jag lånar tråden lite.
Du red_lime vet du var man kan köpa grejor till våran hoj så som kåpglas elr ensistcuts. Jag kan inte så bra tyska och förra gången ja skulle använda babelfish så funkade de inte så bra men länka gärna om du nu har nån sida, om nån annan vet nån bra sida till min hoj så får ni gärna länka också![]()
Hade dom kåpglas till våan modell då alltså, och om dom hade de så vad var det för typ var det förhöjt mörkt elr hur var det?redlime skrev:Finns inte så mkt styling till våran modell, för den är redan såå jeffla fin
http://www.motorrad-bach.de/ har litegrand iaf.
När det gäller styling till våran hoj så är det nog tyskland som gäller iomed att den är vanlig där nere men inte här.
EDIT: Till snubben som startat tråden - Sist jag frågade Anders (tror det var så han heter) på S-Racing så hade han Ensitscuts till gamla modellen av TZR. Har beställt kåpglas från honom också och det var perfekt![]()
zpeppy skrev:Hade dom kåpglas till våan modell då alltså, och om dom hade de så vad var det för typ var det förhöjt mörkt elr hur var det?
Ok ja tror ja ringer sen efter att jag har skrivit mitt prov som börjar om 5 minuter. Hoppas han har nått fint glas, sen när man ändå är igång så kan man ju fråga om han har nått effektblåsredlime skrev:Vet icke.. Ring eller maila honom!
info@s-racing.se
Tel: 0521 - 257001
Han är väldigt snabb på att svara på mail men går ju självklart fortare att ringa![]()
TZ är en roadracinghoj. Inte en del som är samma som på din.johan_tkd skrev:jag mailade s-racing och dom sa att man kunde bygga om bakdelen till en TZ250 95- bakdel
men ja hittar ingen bild på denna
nån kom kan tipsa/länka
tack
johan_tkd skrev:jag mailade s-racing och dom sa att man kunde bygga om bakdelen till en TZ250 95- bakdel
men ja hittar ingen bild på denna
nån kom kan tipsa/länka
tack
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten