och vad var de för hoj?
cbr600
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och vad var de för hoj?
Hade min ur-gixxer strypt en kort stund när tiden begav sig och jag kan säga att det är som att jämföra en moppe och en mc.
Det var inga tvivel om att jag med strypningen i 750n blev ifrånkörd av min egen 125a med 27 hk.
Besiktningen märker skillnaden. Det finns absolut ingen tvekan.
Jag kan tillägga att om man försökte varva upp hojen på neutral kom man till ca 7000 varv innan det inte gick att varva mer med strypning.
Lättast är att bara montera strypningarna. Annars kan jag tipsa om att man kan strypa luften till luftburken. Då kan man få en hoj att gå jävulskt dåligt!
Du menar att det blir likbar effekt som att strypa hojen?
Men helt ärligt, du har startat sjuttielva trådar om att strypa din hoj, och fått samma svar i alla trådar. Om en ung kille köper en R1 och försöker strypa den till 25kW så blir alla misstänksamma, besiktningsmännen, snuten å försäkringsbolaget den dan du drar ut i skogen. Att köpa en av dom värsta hojarna i den klassen och årsmodellen, och strypa till nästan 1/5 av effekten, det är få som tror på det. Att sen vara extra dum och försöka regbesikta den ostrypt, det är lite som att meta i diskhon å bli förvånad över att man inte får nån fisk.
Jo men om du tvärsäkert säger att de är korrekt monterade då? Och han inte kan ta en provtur eftersom det e snöigt
Min hoj startade dom inte ens.. Kollade ramnr och hjulstorlek sen vare klart
Det är nog liiite lättare om man har intyg från en firma att dom har monterat den.Samma sak för mig, kollade ramnummer och intyget på att det är monterat men startade den inte...
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |