pelle80
Ny medlem
Någon som har några tips om vad man ska köpa? R1:a 02a eller en GSXR 1000 02a. Är det några större skilnader på dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pelle80 skrev:Någon som har några tips om vad man ska köpa? R1:a 02a eller en GSXR 1000 02a. Är det några större skilnader på dom?
WASP skrev:Du får nog provköra båda och se vilken som passar dig bäst, men som sagts innan, vill ha motor -> GSXR1000, eller vill ha en likadan som alla andra -> Volvo R1
WASP skrev:vill ha motor -> GSXR1000, eller vill ha en likadan som alla andra -> Volvo R1
eus skrev:ääh du är bara avis![]()
WASP skrev:nääee... hade gärna tagit retta om någon donerar en men, jag för min del hade hellre tagit sukkan.
Men, kanske är lite skadad sedan tisdagens besök på Sviesta då Saddam Hussein eller hans tvilling dök upp på en glänsande retta med senaste ställ o stövlar o grejer och skulle åka i medelgruppen, hela gruppen höll på att snubbla över honom då han vinglade i krypfart genom banan... han blev dock illa kvickt flyttad till långsamma grupppen...
eus skrev:Japp den ena är en suzuki och den andra en yamha![]()
Om inte annat så är Rettan snyggare![]()
eus skrev:Hmm.. så om det hade vart en gixxer så hade du inte gillat gixxer längre? eller? nää du nu får du allt komma med bättre argument![]()
![]()
WASP skrev:Du får nog provköra båda och se vilken som passar dig bäst, men som sagts innan, vill ha motor -> GSXR1000, eller vill ha en likadan som alla andra -> Volvo R1
WASP skrev:...R1, o en sån ska man ha...![]()
Mike skrev:Jag bara hänvisar till den samlade motorpressen runt om på planeten:
" The mighty GSX-R 1000 against the rest! "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det spelar mindre roll vilken du köper...det handlar bara om vilken kalkon man är bakom styret...jag har själv upplevt hur en viss profil här på forumet![]()
![]()
kört minst sagt skiten hur dom flesta Rettor och Gixxrar med en gaylila CBR 600 av 90tals modell
![]()
![]()
Köp den du tycker är snyggast...båda kostar en mindre nations BNP i försäkring, effekt, vikt å annat är bara sånt som man kan dividera om vid korvmojjen.
Min egen erfarenhet utav Gixxern är att den är vida övermäktig för dom allra flesta att lära sig hantera på det sätt den är byggd för...jag kämpar fortfarande med att få styrsel på den!!![]()
![]()
![]()
![]()
eus skrev:Japp den ena är en suzuki och den andra en yamha![]()
Om inte annat så är Rettan snyggare![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |