hannuse
När resan är målet
Nu finns den här att beskåda i butik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säkert smidigt meeen automatlåda på en hojNu finns den här att beskåda i butik
Japp. Märklig upplevelse.Nån som hann prova en med automat?
2018 är mer eller mindre en facelift så till den behövs ett LED-relä. Kan säkert funka med motstånd också, men relä är helt klart den mer clean varianten!Är det någon som vet om man behöver LED motstånd på 2018 modellerna?
Jag läste någonstans att 2018 styr blinkers från ECU så att det inte behövs relän, men att den då behöver "rätt" blinkers...
Jäkla surt om man skruvar av och skruvar på alla nya grejerna och så funkar det inte...
Jag har köpt billiga e-bay blinkers för MT09. De är LED.
Ja har 8st motstånd liggandes. Men precis som dig tycker jag det är mer cleant med relä så jag beställde ett relä.2018 är mer eller mindre en facelift så till den behövs ett LED-relä. Kan säkert funka med motstånd också, men relä är helt klart den mer clean varianten!![]()
Vet du om ramen är samma på 2018 som 2014?2018 är mer eller mindre en facelift så till den behövs ett LED-relä. Kan säkert funka med motstånd också, men relä är helt klart den mer clean varianten!![]()
Jag köper inte Yamaha original.. mina blinkers kostade nån hundrings och ser ut precis som jag vill ha dem.Finns det led till din modell i yamahas sortiment, så kan du ha tur att även din "billiga" variant fungerar, men varför chansa och eventuellt betala 2 gånger för samma effekt.
Tror inte att milen är några problem, det är väl möjligen att det kan kosta lite pengar om man tänker lämna in den för ventiljustering.Hur många mil börjar bli många på en MT-09? Medveten om att skötsel och vård är mer avgörande än antal mil. Men ändå.
Ingen här som sitter på en första generationens som dom går i säljtankar kring?![]()
Utan att vara den men är inte 70tkr i utrop för en gammal MT-09 högt? Du kan lägga på några kronor och få den face-liftade versionen från 2017(?) istället. Då får du en modernare o bättre (tycker jag) modell.Tror inte att milen är några problem, det är väl möjligen att det kan kosta lite pengar om man tänker lämna in den för ventiljustering.
Jag hade första modellen som kom, väldigt trevlig hoj.
Mindre elektronik än efterföljarna, men ingenting jag saknade.
Bjud 60kkr för den här:
Ja, personligen tycker jag att priset är för högt, sålde min för 60kkr 2015, men det var ju då det.Utan att vara den men är inte 70tkr i utrop för en gammal MT-09 högt? Du kan lägga på några kronor och få den face-liftade versionen från 2017(?) istället. Då får du en modernare o bättre (tycker jag) modell.
Priserna på motorcyklar är vilda. Min första MT-09 från 2016 med eftermarkands avgas och nära nog nyskick gick för 69k hos handlare. Jag lämnade den på försäljningsuppdrag. För 6 år sedan.
Jag är egentligen inte villig att betala samma eller mer för en likadan hoj idag. Dessutom med fler mil och ägare på pappret. Men det är nog så det ser ut! Pandemipriserna håller konstigt nog i sig ännu. Trist för mig, kul för säljarna!![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |