Yamaha MC, vilken modell?

Dellan90

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2012
Hoj
yamaha
Hej. Undrade om någon vet vad det är för modell på MC? Ägaren jag köpte den av visste inget och jag har inte varit o kollat på den ännu ;) Tack på förhand :)
416873_10151300274008615_283957675_n.jpg

Yamaha RS 125 från sent 70-tal?

Okej :) Ägaren hade inge papper häller lr något. men då har jag någon koll iaf :) Tack så mycket.

Köpa mc utan papper är väl lite skumt? Antar att den inte är en oreggad banhoj.

Edit: Sorry lite OT men kunde inte låta bli.

Har för mig att du kan ringa 114114 och fråga om ramnumret så ska polisen ha papper i sin databas!

köpte den av min kompis så vet att den inte är stulen. :) Men vi slog upp reg nr på transportstyrelsen men då kom de upp en saab 9-5 :P men man kan väl regga om dom bara om man har ram nr?

Är den "skrotad" så blir det nog svårt att kunna regga den igen. Fick förklarat för mig att bilar som är "skrotade" alltså enl papper, inte går att regga igen, och det borde väl vara samma med alla slags fordon?

Har för mig att du kan ringa 114114 och fråga om ramnumret så ska polisen ha papper i sin databas!
Det numret du angivit får man inte svar på. Polisen har det urkassa numret 11414. (fulla människor greppar inte det och det ska slås utan riktnummer även från mobiler)

Snart kommer dessutom ett nytt nationellt informationsnummer att införas och även det har fått denna kassa kombination men då 11313 :rolleyes:

112, 1177, 11414, 118118.... konsekvens? :rolleyes: :huvet PTS:smasha (post o telestyrelsen)

Till TS: Hoppas att den var riktigt billig och att bakhjulet ingick. Jag fick precis en NSR125 '99 gratis. Tycker att det är svårt att hitta delar till den. Hur lätt är det då till en 70-tals 125'a?
Kul med vinterprojekt iaf och en Yamaha RS är det väl inte många som hört talas om :D

Last edited:
Det numret du angivit får man inte svar på. Polisen har det urkassa numret 11414. (fulla människor greppar inte det och det ska slås utan riktnummer även från mobiler)

Snart kommer dessutom ett nytt nationellt informationsnummer att införas och även det har fått denna kassa kombination men då 11313 :rolleyes:

112, 1177, 11414, 118118.... konsekvens? :rolleyes: :huvet PTS:smasha (post o telestyrelsen)

Till TS: Hoppas att den var riktigt billig och att bakhjulet ingick. Jag fick precis en NSR125 '99 gratis. Tycker att det är svårt att hitta delar till den. Hur lätt är det då till en 70-tals 125'a?
Kul med vinterprojekt iaf och en Yamaha RS är det väl inte många som hört talas om :D

Jo hjulet följde med. förgasaren fattades bara. 500 tyckte jag var billigt ;)

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!