Du är ju inte riktig klok!!! 3 tusen!Itssoeasy skrev:Jag ger 2979:- /mån hel.

Varför kör du inte halv för?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är ju inte riktig klok!!! 3 tusen!Itssoeasy skrev:Jag ger 2979:- /mån hel.
wonderwizard skrev:Det du beskriver är så kallat "skenförsäkring" är väldigt omdiskuterat här på forumet. och är INTE omtyckt. Sedan finns det regler som säger att så länge man bor i samma hushåll så kan alla bruka fordonet. Men ev. med en högre självrisk. Detta tolkas inte som skenförsäkring men verkar ändå inte vara omtyckt av folket här på sporthoj.
Jag tror att dubbelmoralen finns hos många här, och ingen vill bli utpekad som en "skenförsäkrare"
Neutral skrev:Du är 31 år enligt din profil. Bor du fortfarande hemma?![]()
Troll.
DrZeto skrev:Nu har jag åkt till 5 olika MC butiker i stor stockholms området och tittat på dessa tre hojar, men när jag fick se Kawan på AWAmc så var det kärlek vid första ögonkastetAlla tre hojarna ser bra ut på bild, och går (i princip) lika bra så det var mycket svårt att välja, men när jag för första gången fick se Kawan live så blev jag såld direkt! Tyvärr blev jag nekad att test köra dessa hojar på alla ställena :kocko Bara på AWAmc så sa försäljaren att om köpet står och faller på en testkörning så skulle jag givetvis få pröva, men då ville han helst se att det också blev ett köp...Det enda som talar mot Kawan är att den endast har 3 års garanti, medan Honda och Yamaha har 5...men vem bryr sig egentligen när Kawan ser ut som den gör
![]()
ksann skrev:Du är ju inte riktig klok!!! 3 tusen!![]()
![]()
![]()
:kocko
Varför kör du inte halv för?
Silwer skrev:Är det du som ska köra hojen så ska du fan i mig betala försäkringen med, du vet har man inte råd att äga så ska man köpa nåt man har råd med.
Det käns bara fånigt att förklara så enkla saker för folk som ska föreställa vuxna.
Ja det är idiotpriser ibland på försäkringar, men varför ska alla jävlar ha senaste modeller och helförsäkring? har man inte råd så har man inte.
kolla if kanon bra fb vänliga m.m och aldrig några problems
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph