Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trött skrev:Yamaha, allt annat e spöken som folk stoppar¨i ditt huvud, men om jag köper nytt,, så blir det kawan-/![]()
![]()
säger vem?!Neutral skrev:Är det -03 eller nyare är Kawan bäst.
De flesta tester tyder på det men i huvudsak är det väl min värdering av de olika sakerna som gör den till bäst i mina ögon. Som jag skrev i en annan post kan man värdera samma sak på så olika sätt så det är bäst att han provkör lite själv.Goffe skrev:säger vem?!![]()
DrZeto skrev:Ringde till Trygg Hansa men de ville ha hutlöst mycket pengar för att försäkra hojen, nära 30 lök bara för en halvförsäkring! Sen hade han mage att skälla ut mig och anklaga mig för försäkringsbedrägeri när jag frågade om Trygg Hansa hade en försäkring där en annan (äldre) i hushållet stod som ägare till hojen men med ett tillägg som säger att jag kan få köra den
Neutral skrev:Någon hoj ska alltid vara "the bad guy" i varje klass, i literklassen är det min och den är ju helt omöjlig att köra utan styrdämpare.I själva verket monteras de flesta styrdämpare av rena posörer som aldrig besökt en bana. Samma sak med tillverkarna, de vet att kunderna uppfattar styrdämpare som rejsigt, de skulle aldrig montera det som ett plåster till en hoj som är farlig.
Du är 31 år enligt din profil. Bor du fortfarande hemma?DrZeto skrev:...frågade om Trygg Hansa hade en försäkring där en annan (äldre) i hushållet stod som ägare till hojen men med ett tillägg som säger att jag kan få köra den
Troll.slangarn skrev:Behöver du inte styrdämpare på ZX10an åker du inte tillräckligt fort....
Itssoeasy skrev:Jag ger 2979:- /mån hel. Länsförsäkringar, hörjde självrisken till 8000 från 3000. Samt flyttade bilen dit, hade redan pensionsförsäkring och hemförsäkring där. De blir glada om man bli "helkund".
/I
Tsunami skrev:Då kan jag lova att folksam är billigar!
Itssoeasy skrev:Inte i mitt fall, Fick dubbla priset hos både dem och Trygg Hansa...
Jag är väl inte så dum att jag inte ringer och kollar runt innan...
/I
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph