Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaa .. alltså jag föredrar nåt som är snyggt - Yoshi stainless har jag, och jag e jättenöjd. Du får tillräckligt bra ljud i det på låga varv, och extremt fett ljud på höga varv. Dessutom gjorde tidningen Bike ett test för några år sen där Yoshi röret var det som gav flest hästkrafter.
Nuf said ?
Så löd domen efter att polisen testat min hoj med deras db-mätare, 10db över. Jävla ordningsmakt.
Någon råkat ut för detta?
Nu är jag tvungen att reg-besiktiga den.
Tjenare! Ny här på forumet, på väg att bli fz1'n ägare
Säljaren ger möjlighet att antingen montera ett kolfiber Akrapovic alt ett lättmetals Yoshimura slipon, några förslag?
tack på förhand.
Regbesikta pga ljud? Har du inte kvar orginaldämpare? Du menar inte ombesiktiga?
Knäppte ett kort på min bettan i helgen
![]()
omg, e den färdig ?? den måste va vansinnigt snabb. Har du nån film vi kan se ?
Tjenare! Ny här på forumet, på väg att bli fz1'n ägare
Säljaren ger möjlighet att antingen montera ett kolfiber Akrapovic alt ett lättmetals Yoshimura slipon, några förslag?
tack på förhand.
Inte färdig. Snabb hoppas jag verkligen att den blirBara startat den en gång på uppfarten, är ganska mycket jobb kvar innan jag är klar.Många saker som skall passa och mycket saker jag fått lära mig och ska få lära mig innan den är klar. Men uppdaterar i min tråd vad som händer här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5116660#post5116660
jo, jag följde din tråd ett tag.. hur funkar det sen med besiktningen, måste man reg-besiktiga den igen som specialbygge ?
En vit-10a?
Regbesikta pga ljud? Har du inte kvar orginaldämpare? Du menar inte ombesiktiga?
Knäppte ett kort på min bettan i helgen
![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten