xpress adsl

jtds

Yamaha
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2008 Yamaha R6 Blå
Någon som har erfarenhet av detta företaget???
www.xpress.se ??????
fick ett reklam blad av dem av en dörrknackare som påstod att vi kunde få adsl här på landet ....

jtds skrev:
Någon som har erfarenhet av detta företaget???
www.xpress.se ??????
fick ett reklamblad av dem av en dörrknackare som påstod att vi kunde få adsl här på landet ....
Har hört både gott och ont om dem. Min släkting i götet hade fått erbjudande om det, men tackade nej. Flera av hans polare på samma gata tog det dock, och deras upplevelse av det hela kan man milt sätt säga vara en smula negativ... Det utsatta datumet för leverans vart försenat med runt 1 år... Och nu när de fått det så funkar det bara för 2 av de ca 8 personer som beställde. De erbjuder tydligen upp till 1mbit, men från de jag har talat med så har det varit svårt att ens komma över 40-50 kb/sec.

Hörde även med en annan kompis som bor där nere, han berättade i sin tur om hans polare som fått det och det fungerat helt smärtfritt för.

Så jag skulle se det som lite av en chanstagning att ansluta sig till dem.

Dom får duktigt på pälsen i senaste internet world. Dom skyller på telia o telia verkar delvis skyldig, men det hjälper ju inte när nätet bara funkar i 30% av fallen o folk får vänta hur länge som helst på att få uppkoppling.

Verkar inte nåt rekommenderbart tyvärr...

Jag har Xpress online som leverantör.... Skaffa för f*n inte en uppkoppling genom dom.... för det första var inkopplingen försenad 2 månader sen så är avtals tiden 2 år... du kommer aldrig att komma i kontakt med dom varken på mail eller telefon-... Ett jävla bluff företag som jag hoppas konkar inom snar framtid. iofs så har uppkopplingen funkat bra senaste 1½ månaden... men jag avråder dig i alla fall från att skaffa xpress!

Jag bor oxå på sådan ort där Leverentörer såsom Telia inte erbjuder ADSl, så det fick bli xpress istället och jag ska säga att det har fungerat väldigt bra, 2 avbrott på snart 2 år

så jag kan iaf rekommendera dem, inga problem att komma fram till supporten heller under dessa 2 avbrott !

//M

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back