Xjell i ny tappning!

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Efter den omtyckta kåpan blev xjell ombedd att designa hela cyklar åt BMW... kolla in de otroligt vackra resultaten. Dock tycker jag fortfarande att det är lite mer stil och finess på den gamla. Man skall aldrig ändra ett vinnande lag...

:D :yoparty

Bifogat

• 9602952552.jpg
    9602952552.jpg
    61.5 KB · Visningar: 486
  • xjell.jpg
    xjell.jpg
    64.6 KB · Visningar: 2,876
  • 8917867026.jpg
    8917867026.jpg
    46.9 KB · Visningar: 391
  • 9884574661.jpg
    9884574661.jpg
    62 KB · Visningar: 318
Last edited:
jag tror Xjell är chefsdesigner på BMW numera :P

:rofl :lol :hihi Att man kan bygga så fula hojar det är ju skrämmande...

tror du har missuppfattat det hela... jag ser inga hojar på bilderna... dock desperata försök från bmw att bygga nåt med motor och 2 hjul :P

Last edited:
Hade inte bmw haft sin märkesförsäkring så kan man ju undra hur det hade gått ;)

Är det inte självaste kjell på bilden kanske? "Titta vad jag åstadkommit under året 2006". :D

de här måste väl ändå vara det fulaste nya bmw som rullar på vägarna

Bifogat

• bilde1.jpg
    bilde1.jpg
    60.5 KB · Visningar: 182
  • bilde2.jpg
    bilde2.jpg
    37.3 KB · Visningar: 128
Last edited:
color_r1200s_02_preview.jpg

Detta är en BMW jag skulle vilja ha....

Fast deas glidare med stor toppkåpa är gräslig, tur att man kan skylla på att den är designad av amerikaner ursprungligen för den amerikanska marknaden....

Funktion före form.

Jag rastar era GSXR1100ZZ vilken dag som helst på valfri grusväg, eller varför inte en 100-mila etapp i Kazakstan?

Funktion före form.

Jag rastar era GSXR1100ZZ vilken dag som helst på valfri grusväg, eller varför inte en 100-mila etapp i Kazakstan?

Å vi med GXSR1100ZZ rastar din bumse vilken dag som helst på valfri asfaltskringelikrokväg! :tummenupp

Eller varför inte en valfri bana 20 varv?

Funktion före form.

Självklart är funktionen viktig, men varför måste de jobba på att göra de fula? Formen är ju viktig på en R1:an med tanke på luftmotståndet, så jag tror inte det är något Japanerna skiter i.

Världens bästa bilar & världens fulaste hojar.

Självklart är funktionen viktig, men varför måste de jobba på att göra de fula? Formen är ju viktig på en R1:an med tanke på luftmotståndet, så jag tror inte det är något Japanerna skiter i.

Världens bästa bilar & världens fulaste hojar.

Kan instämma i att alla BMWs hojjar kanske inte är några skönheter, tycker dock de skall ha eloge för sitt nytänkande och att de tar ut svängarna. Inte många andra gör det. Cruiservarianten ovan sålde dåligt så den finns inte kvar i sortimentet längre. Den andra stora touringhojjen ser ut som vilken annan touringhoj som helst.

Betr. min egen hoj är det ingen skönhet kanske, men den ser grym ut. I mina ögon är den MC-världens svar på Hummer (som inte heller är snygg, men som många här säkert inte skulle ha nåt emot att äga/köra).

Kan bara svara för mig själv, och jag höjer knappast längre på ögonbrynen när jag ser en sporthoj. Alla ser likadana ut. Lite grälla färger, nån poppig bokstavskombination som syns bra över hela kåpan och en förare i färgmatchat tight skinnställ som dessutom är rädd att få stenskott, så han kör bara Sveavägen upp och ner några repor/sommar. Resten av tiden sitter han på ett fik och betraktar syn nytvättade hoj :D :D

Bifogat

• bilde.jpg
    bilde.jpg
    57.8 KB · Visningar: 145
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...