Xjell i ny tappning!

Fulast

Fulast ALLA kategorier är i alla fall sånt här:

Bifogat

• stolte1.jpg
    stolte1.jpg
    9.5 KB · Visningar: 176
Oh, herreminskapare! Lite bög måste man nog vara för att sätta sig på en sådan. Inte konstigt att det stuket kommer från Tyskland...

Jahaaaa....

Jag tror inte att vi bögar är mer förtjusta i hojen på bilden än andra, det är nog mer en smaksak vad man gillar för typ av hojar.

Man behöver ju tex inte vara en fjolla bara för att man kör en 600:a Hår-nät osv...

/J

Jahaaaa....

Jag tror inte att vi bögar är mer förtjusta i hojen på bilden än andra, det är nog mer en smaksak vad man gillar för typ av hojar.

Man behöver ju tex inte vara en fjolla bara för att man kör en 600:a Hår-nät osv...

/J

Hrmm, men Jörgen det är ett skämt. Tyskröv som ser ut som en fallossymbol... men ok - det kanske är en damcykel då.

Jodå! Fjollorna kör 600, de med små kör literhojar och riktiga män som inte har något att bevisa kör givetvis Xjell!

Hrmm, men Jörgen det är ett skämt. Tyskröv som ser ut som en fallossymbol... men ok - det kanske är en damcykel då.

Jodå! Fjollorna kör 600, de med små kör literhojar och riktiga män som inte har något att bevisa kör givetvis Xjell!

Ahaha!

Ja med den för mig nya liknelser tycks cirkeln sluten på de mest bokstavliga sättet. Jag hade ännu inte sett symbiosen mellan tyskröv och framdelar.
Jag trodde det var det vanliga som avsågs med uttrycket, ett prefix för dålig design. "Bögläpp" etc

:krama

Måste bara väcka denna gamla tråd. Jag skådade en sådan här extremt vacker skapelse i Årsta söder om stan. Den var moderiktigt vit också....

Bifogat

• v3-bike.jpg
    v3-bike.jpg
    32.1 KB · Visningar: 83
aprilia_moto_65_1996_5_lgw.jpg

Nu har ju den här ingen kåpa men va fan...det går säkert att köpa aftermarket liksom. Snacka om igen form och ingen funktion !

Last edited:
Haha.. ful som fan. Kan inte påstå att Arqin V3 hojen jag skådade idag har något som kan kallas tidlösa linjer :D :rofl

EDIT: Tycks dessutom tillverka skönheten fortfarande :spy :kräkas
http://www.arqinmotorcycles.com/product.php?mode=0709280834032081

Fast V3 visar något bissar släktskap med de där störra skotrarna som överviktiga farbröder i snöskoter overall kör omkring på..Automat är det också...

"Automatic 250 cc Scooter in the form of a motorcycle. Low, Sleek and Powerful the V3 can do it all..."

Skoter i en motorcykel form ? Hmmm...

Fast V3 visar något bissar släktskap med de där störra skotrarna som överviktiga farbröder i snöskoter overall kör omkring på..Automat är det också...

Mmm. Automat är en del av konceptet när vi pratar skoteroverall + korvätarhjälm. Man vill personifiera det där med sleek and powerful :rolleyes:

Ha ha..va fan..jag har läst en artikel om den där någonstans. De försökte förklara hur och varför den där framstänkan kom till...

Vad kom de fram till?:D

Våga vara annorlunda:tummenupp

jag tror Xjell är chefsdesigner på BMW numera :P

tror du har missuppfattat det hela... jag ser inga hojar på bilderna... dock desperata försök från bmw att bygga nåt med motor och 2 hjul :P
Nu minns jag fan inte vilken tråd det var, men nå´nstans, på detta underbara forum, var det ett helt gäng som rekommenderade den sista hojen (BMW:n) som ett bra köp.

Det kan inte ha att göra med estetiken i alla fall.

Vad härligt med alla historielösa expert-tyckare.....

BMW K1 är designad som höghastighets motorvägsmiskare och var för sin tid oerhört aerodynamisk och gav rekordlite turbulens på förarplats. Funktion före form....

Aprilia Moto 6.5 är designad av Philippe Starck. Smaken är alltid delad men att säga att den inte är bra formgiven visar bara hur dålig koll man har på design....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman