Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fulast ALLA kategorier är i alla fall sånt här:
Oh, herreminskapare! Lite bög måste man nog vara för att sätta sig på en sådan. Inte konstigt att det stuket kommer från Tyskland...
Jahaaaa....
Jag tror inte att vi bögar är mer förtjusta i hojen på bilden än andra, det är nog mer en smaksak vad man gillar för typ av hojar.
Man behöver ju tex inte vara en fjolla bara för att man kör en 600:a Hår-nät osv...
/J
Hrmm, men Jörgen det är ett skämt. Tyskröv som ser ut som en fallossymbol... men ok - det kanske är en damcykel då.
Jodå! Fjollorna kör 600, de med små kör literhojar och riktiga män som inte har något att bevisa kör givetvis Xjell!
Nu har ju den här ingen kåpa men va fan...det går säkert att köpa aftermarket liksom. Snacka om igen form och ingen funktion !
Haha.. ful som fan. Kan inte påstå att Arqin V3 hojen jag skådade idag har något som kan kallas tidlösa linjer![]()
EDIT: Tycks dessutom tillverka skönheten fortfarande :spy :kräkas
http://www.arqinmotorcycles.com/product.php?mode=0709280834032081
Fast V3 visar något bissar släktskap med de där störra skotrarna som överviktiga farbröder i snöskoter overall kör omkring på..Automat är det också...
Ha ha..va fan..jag har läst en artikel om den där någonstans. De försökte förklara hur och varför den där framstänkan kom till...
Vad kom de fram till?![]()
Nu minns jag fan inte vilken tråd det var, men nå´nstans, på detta underbara forum, var det ett helt gäng som rekommenderade den sista hojen (BMW:n) som ett bra köp.jag tror Xjell är chefsdesigner på BMW numera
tror du har missuppfattat det hela... jag ser inga hojar på bilderna... dock desperata försök från bmw att bygga nåt med motor och 2 hjul![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |