Funktion före form.
Jag rastar era GSXR1100ZZ vilken dag som helst på valfri grusväg, eller varför inte en 100-mila etapp i Kazakstan?
ÖÖ skojar du eller?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Funktion före form.
Jag rastar era GSXR1100ZZ vilken dag som helst på valfri grusväg, eller varför inte en 100-mila etapp i Kazakstan?
Å vi med GXSR1100ZZ rastar din bumse vilken dag som helst på valfri asfaltskringelikrokväg!
Eller varför inte en valfri bana 20 varv?
jag tror Xjell är chefsdesigner på BMW numera![]()
Att diskutera utseendet på äventyrs/ökenracerhojar på Sporthoj är som att dricka Klorin, det är kul i början men sen mår man bara dåligt.Betr. min egen hoj är det ingen skönhet kanske, men den ser grym ut.
Är det ingen photoshopkunnig som vill väcka liv i xjelletråden igen?![]()
Jag vill jag vill jag vill
Men jag är för lat för att leta reda på tråden, kan ingen annan göra det?![]()
Den där bruna glidaren.....Allvarligt...??!
Det måste vara svaret! Alla BMW motorcyklar är så helvets stora pga att de döljer största powerpacket under alla kåpor! Nu snackar ni tubo och kompressor! Säkert 400 kw från fabrik^^2851025Det där är en sleeper. Sidokåpan döljer den grymmaste kompressor som skådats och hålet i framkåpan där man tror lyset sitter är egentligen luftintaget. Jag har ryktesvägen fått säkra fakta på att när han en dag stod och varmkörde den på gården, och varvade till för att flöda frugan, råkade suga in en förbiflygande mås i just det där luftintaget.![]()
Det måste vara svaret! Alla BMW motorcyklar är så helvets stora pga att de döljer största powerpacket under alla kåpor! Nu snackar ni tubo och kompressor! Säkert 400 kw från fabrik^^
Min kära fader har 2 st BMW en R100rs årsmod 1980 och nån annan vit sak med 600cc. Hans R100RS har en liknande xjell kåpa... Dock spricker min teori om att det är största powerpacket under alla kåpor när jag har nästan samma acc 0-100 med min 125:mma ^^ (Att jag hänger på han 0-100 är nog lite överdrift, men jag hänger dock med han jävligt bra!)
Hiskelig helkåpa som tillbehör till en SV 650:
http://www.glenshiel.co.uk/acatalog/SV650.jpg
Helt säkert, för jag är dessutom inte heller så bra på att köra.
Men om du körde mot en gammal räv på en 1200GS är jag säker på att du skulle få en tuff match.
Känner till en snubbe som rastade sporthojar med BMWs C1, "moppen" med tak ni vet. Han höll fullt hela tiden mer eller mindre.
Om man är snabb sitter mer i huvudet än i hojjen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |