Xbox 360?

honkiie skrev:
Tyckte soulcalibur 1 var bättre när det kom till dreamcast. Förövrigt varför är det ingen som nämner dreamcast? Det var ju jävlat skiten när det kom alltså. Körde över allt motstånd i prestanda och riktigt riktigt sköna kontroller.
boxshot.php

Ett riktigt work of art, sen hade man ju minneskorten i dosan och på den en display som kunde visa en massa fräcka saker.

Damn straight. Jag har kvar min, står fortfarande under tv:n. :D Nästan så jag borde damma av Soul Calibur och röja lite.

Halogen skrev:
Damn straight. Jag har kvar min, står fortfarande under tv:n. :D Nästan så jag borde damma av Soul Calibur och röja lite.
Jag har suttit och scannat av tradera och blocket sen jag gjorde inlägget :) Är grymt sugen.

Swedie skrev:
har fortfarande inte riktigt fått den där känslan "Ja, jag har gjort ett bra val i mitt konsoll-letande".

Eller ska jag bara köpa ett bättre grafikkort till datorn istället... ?

Jag har inte uppfattat vilken 360 du beställt. Men som jag förstått det så skall du inte köpa den billigare coreversionen utan satsa på den dyrare och få med hyffsat med godis som du säkert ändå kommer att skaffa längre fram.

honkiie skrev:
Vafan snackar du om? Att du chippat boxen gör knappast att den går bättre. Däremot så får du alla spel gratis och tror du inte att ifall någon får tag i alla spel gratis så får någon annan betala mer? Exakt som skenförsäkring fucko. :finger

haha, har inte du en Swap magic-skiva till ditt Ps2? Hur mycket betalade du förresten för tekken 5? :7peta

MadManAxel skrev:
Barnsjukdomar har alla konsoler, får man en def. 360 är det ju bara att byta....
Hoppas du inte är en sony-fanboy som påstår att deras konsoller är felfria när de lanseras...Jag vet iaf vad ja ska köpa när GAME har nattöppet idag :tummenupp

Vill du ha bäst prestanda är det bäst att du är en sony-fanboy. :fakta

MadManAxel skrev:
Barnsjukdomar har alla konsoler, får man en def. 360 är det ju bara att byta....
Hoppas du inte är en sony-fanboy som påstår att deras konsoller är felfria när de lanseras...Jag vet iaf vad ja ska köpa när GAME har nattöppet idag :tummenupp

Jag är "sony-fanboy" och påstår inte att deras kontroller skulle vara problemfria vid deras lanseringar. (dom har tom problem med nätdelen på nyare versionerna av PS2.)

Men tänkte bara så man inte står där med hängläpp i butiken när dom säger att det finns väldigt få delar/konsoller på marknaden så du måste tyvärr vänta tills januari! :7peta :) Det finns bara en viss kvot tilldelad till olika länder.

Skulle själv kunna tänka mig köpa en x360 men jag väntar minnsan till PS3:an där framtidens teknik finns :Bugar

Fotrally skrev:
Jag är "sony-fanboy" och påstår inte att deras kontroller skulle vara problemfria vid deras lanseringar. (dom har tom problem med nätdelen på nyare versionerna av PS2.)

Men tänkte bara så man inte står där med hängläpp i butiken när dom säger att det finns väldigt få delar/konsoller på marknaden så du måste tyvärr vänta tills januari! :7peta :) Det finns bara en viss kvot tilldelad till olika länder.

Skulle själv kunna tänka mig köpa en x360 men jag väntar minnsan till PS3:an där framtidens teknik finns :Bugar

Oki, skönt att du kunde erkänna det, finns ju MÅNGA som inte gör det...
Hehe...ja köpte faktiskt min kryss-låda på 1:a dan. inga probs. so far :tummenupp (däremot har ja fått en ny strömsladd, 2 spel och en extra hk av MS - gratis). Tror faktiskt ja haft mer strul med min N64 än XBoxen...
Aja...bara hoppas 360:n lever upp till sin föregångare!

Men löjligt. tre nätdelar går sönder och så utbryter panik. Har varit så med alla konsoler att nånting brinner upp, exploderar, imploderar, eskalerar, ejakulerar, ja alla erar som finns. Men ändå känner jag inte någon som nånting liknande hänt för i nått av fallen. Det är alltid överdrivet.

MadManAxel skrev:
Hehe...ja köpte faktiskt min kryss-låda på 1:a dan. inga probs. so far :tummenupp (däremot har ja fått en ny strömsladd, 2 spel och en extra hk av MS - gratis). Tror faktiskt ja haft mer strul med min N64 än XBoxen...
Har inte handkontrollerna brunnit upp än isåfall? Tror de äldsta handkontrollerna gjorde det skitofta. :rolleyes:

Det är ganska faschinerande att microsoft inte kan bygga en spelkonsol "på riktigt", utan bygger en PC och kallar den för spelkonsol. Brinner nätdelen upp är det säkert bara att ta valfritt ATX-nätaggregat och koppla in. :näsblod

Hyffsat B med en sån tegelsten till nätdel.

MadManAxel skrev:
Hehe...ja köpte faktiskt min kryss-låda på 1:a dan. inga probs. so far :tummenupp (däremot har ja fått en ny strömsladd, 2 spel och en extra hk av MS - gratis).

Gratis och gratis. Du betalade ju mycket mer för den än de som väntade tills MS dumpade priset strax efter release :näsblod

MadManAxel skrev:

Jo jag försöker vara objektiv... men jävligt svårt ibland(oftast?), kan nog alla intyga! :hihi

Varför fick du en ny strömsladd m.m.. ?

Fungerar den bra? går det att göra nått coolt med den?? :gnissla

Måste säga att jag har stora förhoppningar av den ny generationen spelkonsollerna... :yoparty

Fotrally skrev:
Jo jag försöker vara objektiv... men jävligt svårt ibland(oftast?), kan nog alla intyga! :hihi

Varför fick du en ny strömsladd m.m.. ?

Fungerar den bra? går det att göra nått coolt med den?? :gnissla

Måste säga att jag har stora förhoppningar av den ny generationen spelkonsollerna... :yoparty

Ny strömsladd fick ja eftersom det fanns något fall där en def. strömsladd ställde till med problem. Spel + hk fick alla som hade köpt xboxen innan priset dumpades. Ny 360:n är helt ok :tummenupp har lirat hela natten typ... perfect dark zero är nästan lika skoj som goldeneye i mp....det säger väl allt!

Hur funkar det med spel och sånt???

Kan man ladda ner från nätet och spela eller måste man köpa:(

sirSmokealot skrev:
Hur funkar det med spel och sånt???

Kan man ladda ner från nätet och spela eller måste man köpa:(
Hur fungerar det med julmaten, måste jag in på ICA och köpa eller kan jag sno från grannen?

Back