honkiie skrev:Jag med
Det stämmer, den har komponent anslutning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:Jag med
Fotrally skrev:"System Floating Point Performance" är det hela summan av den sammanlagda prestanda när alla hårdvaror "gör det dom ska"?![]()
honkiie skrev:Sen så tycker jag man ska bojkotta xbox bara pga deras metoder att ta sig in på spelmarknaden. De gick ju otroligt mycket minus på xbox bara för att de skulle köpa in sig på spelmarknaden.
honkiie skrev:Vafan snackar du om? Att du chippat boxen gör knappast att den går bättre. Däremot så får du alla spel gratis och tror du inte att ifall någon får tag i alla spel gratis så får någon annan betala mer? Exakt som skenförsäkring fucko.![]()
Okej visst om du kör chippad box för att kunna lägga in köpta spel på hårddisken för att det ska ladda snabbare så är det väl ingen fara, men annars är det ungefär som skenförsäkring, höjer priserna.Jeppa skrev:Jaså.
Går det inte snabbare att köra orginalspelen från hårdisken eller...![]()
Lägg in ett av dina orginalspel på den jättestora standard (8gigaren) i din box och prova.
Om du inte har en JÄVLIGT trimmad DVD-läsare i din box, så lär du ju märka en viss skillnad i laddingstid eller???? va?
Om du sen tycker att det e trevligt att kunna ha mer än två spel på hårddisken, då köper du ett chip, och trycker i en större disk.
Då har du väl höjt prestandan i boxen utan att för den sakens skull vara ett pucko?
Prova... glöm inte att bara ladda in DINA EGNA originalspel bara, för annars kan man bli kallad skenförsäkrat pucko![]()
Verkar inte stämma, jag var nere och förbeställde idag.JoUh skrev:
Biturbo skrev:Klart som korvspad de kommer att knäcka / chippa den.. Antagligen fortare än man hinner äta upp julskinkan!
Swedie skrev:Verkar inte stämma, jag var nere och förbeställde idag.Den dyyyra. Den verkar värd pengarna faktiskt.
Det är slut i USA och England. I Sverige går det fortfarande beställa.
Det kommer iaf 15 spel eller något till den 2 december då konsollen kommer.
Jag tror du har svårt att hitta super mario på xbox iafSwedie skrev:Hmm, har jag förbokat fel konsoll?
Vad för spel brukar det generellt finnas på Xbox? Jag gillar vanliga hederliga spel. Inte FPS. Typ bilspel, super mario, arkadspel, äventyr, gåtor, labyrintspel, tetris osv.
sv1k skrev:
2950 eller 3995. EBGames.JoUh skrev:Var beställde du? Fick du något pris??
Swedie skrev:Hmm, har jag förbokat fel konsoll?
Vad för spel brukar det generellt finnas på Xbox? Jag gillar vanliga hederliga spel. Inte FPS. Typ bilspel, super mario, arkadspel, äventyr, gåtor, labyrintspel, tetris osv.
honkiie skrev:Okej visst om du kör chippad box för att kunna lägga in köpta spel på hårddisken för att det ska ladda snabbare så är det väl ingen fara, men annars är det ungefär som skenförsäkring, höjer priserna.
Rasorblade skrev:Nej! PS2 har endast två bra spel som klår allt! (Tekken-serien och Grand Turismo)
Sen så finns en massa uppsjö av skitspel.
Gissar att kommer att vara så till PS3 oxå.
Du har satsat på rätt konsol!!!![]()
Många vill påstå att Dead Or Alive-serien är bättre än Tekken... vet inte vad de tänker med då.stephenj skrev:Tekken tag är grymt, fattar inte att man kan göra ett sådant spel till xbox...eller vet någon om något i samma klass?
Swedie skrev:GTA är ju annars ett kul spel.
Need for speed oxå.
Saknar oxå gamla hederliga mortal kombat
Enligt han på EBGames så ska 95% vara bakåtkompatibla (möjligen med extragrej du måste köpa.. anta rjag).
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |