www.zuber.se

victorzuber

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
Honda
Här kan ni följa min satsning i Stocksport 600 under säsongen 2005
Här kommer ni även hitta skvaller från hela depån.

Sidan är inte riktigt färdig, har ni några synpunkter kom då gärna med tips

Mvh Victor Zuber

Ser stiligt ut! Ska bli en skoj säsong i år.

Effektuppgifterna på ZX6RR, är dom officiella? Har letat och frågat runt men inte fått några siffror. 129 låter onekligen schysst!

// Björn #23 Stocksport 600

Oj, kawasaki =)

Skoj med lite färger jämfört med alla svart/grå sidor som finns överallt!
Ser najs ut tycker jag, gillar framförallt bg 3 ;) "The Gimp" =)))

163cm?? Vi jättar borde få kompensationstrimma!

Nyteknik skrev:

Du jag ser nog vad som står i din avatar! Än så länge så har du inte varit i närheten av det, så varsågod o ta bort! :fatta!

Fin sida Zuber, och en stilig mek!

oscar skrev:
Du jag ser nog vad som står i din avatar! Än så länge så har du inte varit i närheten av det, så varsågod o ta bort! :fatta!
En sekund långsammare per varv på Sviestad med en tio år gammal Yamaha innebär i princip att jag är det. Ser fram emot Anderstorp!

:tummenupp

Don Quixote skrev:
Ser stiligt ut! Ska bli en skoj säsong i år.

Effektuppgifterna på ZX6RR, är dom officiella? Har letat och frågat runt men inte fått några siffror. 129 låter onekligen schysst!

// Björn #23 Stocksport 600

Har inte heller sett officiella effekten från Kawasaki. Men sett en uppgift på 95,5kw. Blir ca 128hk. Sen har inte Kawa räknat med att Zuber kommer köra bra mycket snabbare än vad dom räknat med. Därav 1hk till! :) ( bytet till en annan ljuddämpare borde göra en hk mer..)

Victor du glömde göra en länk här på SH att klicka på! Typ såhär: www.zuber.se

Axxexs skrev:
Har inte heller sett officiella effekten från Kawasaki. Men sett en uppgift på 95,5kw. Blir ca 128hk. Sen har inte Kawa räknat med att Zuber kommer köra bra mycket snabbare än vad dom räknat med. Därav 1hk till! :) ( bytet till en annan ljuddämpare borde göra en hk mer..)

Victor du glömde göra en länk här på SH att klicka på! Typ såhär: www.zuber.se

Du om nån borde veta att jag inte kan ett skit om datorer

victorzuber skrev:

Mvh Victor Zuber

Jag har en fråga, vem är liten nog för att komma i ditt ställ när det blir aktuellt att sätta snabba kvaltider? Eller kommer du förhandla om 103% regeln vid varje tävlingstillfälle?
Va!?

crf 450 skrev:
Jag har en fråga, vem är liten nog för att komma i ditt ställ när det blir aktuellt att sätta snabba kvaltider? Eller kommer du förhandla om 103% regeln vid varje tävlingstillfälle?
Va!?

Han själv får alldeles perfekt plats i det! Det brukar bli bra kvaltider då! Skinnstället är ett helt vanligt omsytt ställ med strl 48 utom armar å ben som är strl 46. Köpa? :)

Axxexs skrev:
Han själv får alldeles perfekt plats i det! Det brukar bli bra kvaltider då! Skinnstället är ett helt vanligt omsytt ställ med strl 48 utom armar å ben som är strl 46. Köpa? :)

Jaha.. men ryktet gör gällande att Pierre Danhall ska köra stocksport o då blir det väl svårt att placera sig? :)

crf 450 skrev:
Va!?

107% Spoooon!!!! :död :banana

victorzuber skrev:
Mvh Victor Zuber

Snygg sida! Förutom att jag inte tyckte att färgerna högst upp till vänster i namnet Zuber.se inte riktigt passade in :gnissla

Bikerbitch skrev:
Snygg sida! Förutom att jag inte tyckte att färgerna högst upp till vänster i namnet Zuber.se inte riktigt passade in :gnissla

Rossi look a like betyder att victor vill vinna i år :fakta

Sidan är bra. Kul att du får konkurrenskraftigt material. Det skall bli mycket spännande att följa din framfart.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti