WSBK & WSS - Silly Season 2008

sandstream skrev:
2555283 Om man undrar vad den billigaste varianten kostar har man väl antagligen inte råd.
Hade varit grymt med antispinn på K5:an :D
Fegis. Köp en Max-kopia( kalla den Max-kopia så känns det ännu mer som om du kör med favoritenförarens hoj) och ha i Rookie1000. Tantens drömresa får vänta helt enkelt. ;)

Gustav O skrev:
2555339 Fegis. Köp en Max-kopia( kalla den Max-kopia så känns det ännu mer som om du kör med favoritenförarens hoj) och ha i Rookie1000. Tantens drömresa får vänta helt enkelt. ;)
Inte ens om jag sålde villan skulle jag ha råd med ett antispinn-system, jo kanske förresten men då utan hojen :D

Resan kan hon glöma, näst år ska det rääääääjsas!!! :yoparty

Någon som vet vad Stiggy ska köra nästa år ??? Han säger ju i IB att det inte är helt slutkört...dock inte Supersport 600 ...några inhopp i WSBK kanske, då dom kör samma helger :rolleyes: ?

Last edited:
han ska koncentrera sig på att vara teamchef har han sagt.
troligare isf att han kör någon tävling i Sverige när det inte är
tävlingshelg i WSS

gthyni skrev:
2558645 han ska koncentrera sig på att vara teamchef har han sagt.
troligare isf att han kör någon tävling i Sverige när det inte är
tävlingshelg i WSS
Det vore gött om han körde 250R här hemma i år så att i fick svart på vitt om hur bra han står sig :tummenupp

RedBaron skrev:
2558651 Det vore gött om han körde 250R här hemma i år så att i fick svart på vitt om hur bra han står sig :tummenupp
Fast ska ha köra mot de snabbaste är det ju bara Veidec som gäller. ;)

Gustav O skrev:
2558714 Fast ska ha köra mot de snabbaste är det ju bara Veidec som gäller. ;)
Vi får väl försöka förmå LMS eller en anna klubb att fixa en "invitational" till sommaren. Stiggy, Watz, Lindström m.fl. Ett heat 250R, ett heat på en dieselräser, och ett heat på en hoj som ingen har erfarenhet av. Varför inte Triumph Thruxton ?

Efter det så vet vi vem som är bäst...eller värdig vinnare...eller...

RedBaron skrev:
2558737 Vi får väl försöka förmå LMS eller en anna klubb att fixa en "invitational" till sommaren. Stiggy, Watz, Lindström m.fl. Ett heat 250R, ett heat på en dieselräser, och ett heat på en hoj som ingen har erfarenhet av. Varför inte Triumph Thruxton ?

Det vore kul. Då får vi veta vem som är bästigaste värden.

RedBaron skrev:
2558737 Vi får väl försöka förmå LMS eller en anna klubb att fixa en "invitational" till sommaren. Stiggy, Watz, Lindström m.fl. Ett heat 250R, ett heat på en dieselräser, och ett heat på en hoj som ingen har erfarenhet av. Varför inte Triumph Thruxton ?
Det hade varit riktigt kul att se och det skulle nog gå att tjäna en bra slant på ett sånt evenemang med rätt marknadsföring :tummenupp

BTW: Vad har Lindström kört för olika klasser i sin karriär?

Gustav O skrev:
2558730 Absolut.
Du ska få ta ett par varv på min vörstinghoj i sommar, om din religon tillåter det förstås :D

Last edited:
Gustav O skrev:
2558759 Jag är renlärig. :ajjabajja
Jag såg nu hur du drömde dig bort för en kort sekund i somras när vi stod under motorvägsbron och det kom en K5:a på bakhjulet :kär

sandstream skrev:
2558762 Jag såg nu hur du drömde dig bort för en kort sekund i somras när vi stod under motorvägsbron och det kom en K5:a på bakhjulet :kär
Det var bara moraltanten i mig som förargades. :mad:

BTW: Vad har Lindström kört för olika klasser i sin karriär?

125 STD
250 SP tror jag
250 RACER
SS 600
IDM Superbike
Nordic Superbike samma reglemente som idm sbk

Preliminära datumen för WSBK-racen 2007.

24/2 Qatar Doha/Losail
4/3 Australia Phillip Island
1/4 tba tba
15/4 Spain Valencia
29/4 Netherlands Assen
13/5 Italy Monza
27/5 Great-Britain Silverstone
17/6 San Marino tba
8/7 tba tba
22/7 Czech Republic Brno
5/8 Great-Britain Brands Hatch
9/9 Germany Eurospeedway Lausitz