sandstream
Guest
Butter och Haga skulle ju kunna köra Team Torpedo Yamaha i WSBK nästa årSwedie skrev:Inte för att jag gillar Suzuki, men kommer nog heja på han o sen haga som vanligt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Butter och Haga skulle ju kunna köra Team Torpedo Yamaha i WSBK nästa årSwedie skrev:Inte för att jag gillar Suzuki, men kommer nog heja på han o sen haga som vanligt.
Bara de bästa torpederna får plats.Gustav O skrev:2581538Du glömmer en hel radda förare till ditt "fyndiga" team.
Det bästa är nog att spela in racen och snabbspola.valmers skrev:2581655Tänk så tråkigt WSBK kommer att bli 2007 när Skägget vinner varje heat med 20-30 sekunder och tourar hem titeln.
De är ambitösa och vill ut i VM. Att ta sig in i GP-VM är såklart deras förstaprioritet men det är svårt pga en massa orsaker och då söker man andra vägar. Inget konstigt med det och jag lyckönskar dem och kommer hålla alla tummar jag kan för deras skull 2007, oavsett klass.sandstream skrev:2575556Hörde det också och tänkte att både en och annan taliban här på SH måste ha satt Oboyen i fel strupe.
Två duktiga svenskar som sadlar om till stora klumpiga gatsoffor, någon måste tala dem till rätta![]()
som det står på superbikeplanet.com jaGustav O skrev:2590074Ferracci ska köra med MV Agusta i SBK VM. Kul!
Två förare var av den ena ska vara Luca Scassa.
Alla kanske inte läser där och nyheten är ju relevant för tråden så du får ta och försöka mästra någon annan.R2 skrev:2590089som det står på superbikeplanet.com ja
whats the news?
aha,sånt som läcker över hit så folk slipper surfa till andra sidor..Gustav O skrev:2590100Alla kanske inte läser där och nyheten är ju relevant för tråden så du får ta och försöka mästra någon annan.![]()
![]()
Fortsätt att förmeddla nyheter från andra sajter, suveränt att själv slippa surfa runt över alltGustav O skrev:2590100Alla kanske inte läser där och nyheten är ju relevant för tråden så du får ta och försöka mästra någon annan.![]()
![]()
Istället för att surfa runt på andra sajter i onödan kan du väl träna på att skriva stora bokstäver 10 minuter per dagR2 skrev:2590114aha,sånt som läcker över hit så folk slipper surfa till andra sidor.. aj zee the påjnt![]()
Riktigt intressant o skit skoj om det blir en realitet..Jag är övertygad att det på lång sikt om/när det byggs nytt/frächas upp här hemma typ Anderstorp gynnar mkt att så många svennar (ambasadörer) är ute o kör typ "rätt serie" för att få hit stora evenemang.. Bara att önska lycka tillGustav O skrev:2587878De är ambitösa och vill ut i VM. Att ta sig in i GP-VM är såklart deras förstaprioritet men det är svårt pga en massa orsaker och då söker man andra vägar. Inget konstigt med det och jag lyckönskar dem och kommer hålla alla tummar jag kan för deras skull 2007, oavsett klass.
Måste kännas coolt att köra en enkel test och ha ett par tusen fans på läktarenmoroder skrev:2591289En film från Biaggis test på Vallelunga :
De kör Endurance-VM där. Jag vet inte var men hittar deras tider bara. Skulle vara kul att veta vem som är snabbast, Biaggi eller MiininSamme skrev:2593140Kul att se Biaggi i action igen. Tiden, 1.39.23 på Vallenlunga, hur konkurrenskraftig är den? Vet ju att det är ett test, men det skulle vara intressant och se jämförelser redan nu. Kollade wsbk-hemsidan men de verkar inte ha kört på den iår?
Nästa år blir en festsleven skrev:2592980äntligen!
Jag tror det blir ganska nervöst för en del de första racenBingo skrev:Nästa år blir en fest![]()
Bingo skrev:2593163De kör Endurance-VM där. Jag vet inte var men hittar deras tider bara. Skulle vara kul att veta vem som är snabbast, Biaggi eller Miinin
Nästa år blir en fest![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt