WSBK Magny Cours

hejjar på att haga ska vinna i år.

i heat 2 fick vi se placeringen spies kommer att ha som bäst nästa år:D

TJENA !!! ang ljudet så var det nått galet fel i teknikrummet... på reprisen borde ljudet va med! jag o sandy i kommentatorsbåset visste inte nåt men vi tugga på... synd tycker alla här på eurosport!
premiär kommentering från min sida (inte helt enkelt att hänga med på skärmarna!) men jag gjorde mitt bästa...
man snackar ju inte heller skjortan av en kille (sandy) som kommenterat nånstans runt 150 race :) Men kul!

* kul SBK heat 1!!

* sur vurpa av Laverty i SS600

* ??? Spies heat 2?! vad va knas?!

* Sykes skadad?!

mvh
Freddy

Last edited:
Tycker du gjorde ett bra jobb Freddy :tummenupp

Medan ni var utan ljud kollade jag WSBKs egen sändning och tyckte mig höra att Spies valt en hårdare gummiblandning än de tre i täten. Vet inom det vara hela förklaringen.

slagvolym!

..men Good fucking damn för helvete muppar.......det är inte Ducati som får ha 1200 ccm - det är 2-cylindriga motorer.....alltså twinnar från vilken tillverkare som hellst. Inte bara Ducati. Och......vill jappsarna får de med bygga twinnar......liksom Ducati skulle kunna bygga fyrcylindrigt.....reglerna är alltså så att säga allmänt skrivna......:huvet

...och tvärtemot vad de flesta tror favoriseras fyrcylindrigt framför tvåcylindrigt egentligen...i alla fall om man även tar i beaktande vilka kostanader som är involverade i att hålla igång maskinerna när de är trimmade för att kunna konkurera i VM toppen.....:näsblod:brinnerup

TJENA !!! ang ljudet så var det nått galet fel i teknikrummet... på reprisen borde ljudet va med! jag o sandy i kommentatorsbåset visste inte nåt men vi tugga på... synd tycker alla här på eurosport!
premiär kommentering från min sida (inte helt enkelt att hänga med på skärmarna!) men jag gjorde mitt bästa...
man snackar ju inte heller skjortan av en kille (sandy) som kommenterat nånstans runt 150 race :) Men kul!

* kul SBK heat 1!!

* sur vurpa av Laverty i SS600

* ??? Spies heat 2?! vad va knas?!

* Sykes skadad?!

mvh
Freddy

he he
synd att du är så bra på att köra.

för annars hadde du kunnat söka jobb som bisitare på alla sändningar.

ang spies i heat 2 så SKA DU HA SVARET....ju :D (han kanske började tänka)

Med beröm godkänt! :tummenupp

..men Good fucking damn för helvete muppar.......det är inte Ducati som får ha 1200 ccm - det är 2-cylindriga motorer.....alltså twinnar från vilken tillverkare som hellst. Inte bara Ducati. Och......vill jappsarna får de med bygga twinnar......liksom Ducati skulle kunna bygga fyrcylindrigt.....reglerna är alltså så att säga allmänt skrivna......:huvet

...och tvärtemot vad de flesta tror favoriseras fyrcylindrigt framför tvåcylindrigt egentligen...i alla fall om man även tar i beaktande vilka kostanader som är involverade i att hålla igång maskinerna när de är trimmade för att kunna konkurera i VM toppen.....:näsblod:brinnerup

och du tror att reglerna hade varit så här om ducati åkt annat än twin?

Det blir två segrar för Spies på Portimao och seger i totalen även om Haga blir tvåa i båda racen. :)

Alex Schacht på 14:de plats i SST600! :tummenupp

och du tror att reglerna hade varit så här om ducati åkt annat än twin?

Tror du att det öht hade varit tillåtet med 4-cylindriga motorer om det inte varit för 4 st japanska tillverkare? :)

..........

......inte helt.."on topic" men.........varför tror ni att MotoGp och snart även 250 , Moto2 eller vad man nu skall kalla det för tillåts bli en direkt del av Hondas affärsplan ?:huvet:arsele:brinnerup:död

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP