Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Härligt med seger till Spies! Hoppas på samma resultat i heat 2, fast med Haga betydligt längre ned i fältet.![]()
Du fick som du ville, fast tvärtom![]()
Go Nitro!!!!!
Nu när det blev så här hårt om guldet måste väl Ducati få öka till 1400cc till nästa år?
TJENA !!! ang ljudet så var det nått galet fel i teknikrummet... på reprisen borde ljudet va med! jag o sandy i kommentatorsbåset visste inte nåt men vi tugga på... synd tycker alla här på eurosport!
premiär kommentering från min sida (inte helt enkelt att hänga med på skärmarna!) men jag gjorde mitt bästa...
man snackar ju inte heller skjortan av en kille (sandy) som kommenterat nånstans runt 150 raceMen kul!
* kul SBK heat 1!!
* sur vurpa av Laverty i SS600
* ??? Spies heat 2?! vad va knas?!
* Sykes skadad?!
mvh
Freddy
TJENA !!! ang ljudet så var det nått galet fel i teknikrummet... på reprisen borde ljudet va med! jag o sandy i kommentatorsbåset visste inte nåt men vi tugga på... synd tycker alla här på eurosport!
premiär kommentering från min sida (inte helt enkelt att hänga med på skärmarna!) men jag gjorde mitt bästa...
man snackar ju inte heller skjortan av en kille (sandy) som kommenterat nånstans runt 150 raceMen kul!
Röv att Fulcati tog hem märkessegern!![]()
..men Good fucking damn för helvete muppar.......det är inte Ducati som får ha 1200 ccm - det är 2-cylindriga motorer.....alltså twinnar från vilken tillverkare som hellst. Inte bara Ducati. Och......vill jappsarna får de med bygga twinnar......liksom Ducati skulle kunna bygga fyrcylindrigt.....reglerna är alltså så att säga allmänt skrivna......
...och tvärtemot vad de flesta tror favoriseras fyrcylindrigt framför tvåcylindrigt egentligen...i alla fall om man även tar i beaktande vilka kostanader som är involverade i att hålla igång maskinerna när de är trimmade för att kunna konkurera i VM toppen.....![]()
och du tror att reglerna hade varit så här om ducati åkt annat än twin?
Alex Schacht på 14:de plats i SST600!![]()
Här tex, tryck fram pdf för Magny Cours.
http://www.worldsbk.com/en/season.html?p_S_Campionato=ST6&p_Anno=2009&p_Round=&p_PilotiCostruttori=
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |