WSBK-Donington

Nu får allt Maxine se till att gasa om han ska toura hem The Royal League for the Never has Beens.

ingen som kollat superpole?

resultaten och kraschen:

Bifogat

• Bild 1.jpg
    Bild 1.jpg
    115.2 KB · Visningar: 60
  • Bild 2.jpg
    Bild 2.jpg
    55.4 KB · Visningar: 65
Inget andra race idag!!

Förarna, med Haga i spetsen, har klagat på det kalla vädret som innebär extra risker för förarna eftersom man inte får grepp med däcken. Det visade sig ju igår på Superpole att många kanade omkull. Därför ville de ställa in tävlingen helt!

Sent igår enades man om att bara köra ett race för att minska riskexponeringen för förarna. Det är oklart vid vilken tid och eftersom Eurosport bara hade tänkt visa det ena racet så kanske det inte blir någon TV-täckning alls!

Hur det blir med Supersport framgick inte i BBC:s reportage, men kanske skulle bortfallet av WSBK täckas upp med någon annan klass.
:mad:

Last edited:
2855457 resultaten och kraschen:
Jag satt och titta på det live... o jisses vad det såg sliskigt ut. Såg ut som han som vurpa först åkte ut med typ... nerskylda däck. Hojen vingla o sladda överallt.

Nästa person åkte rakt fram. Troligen så glömde det att pumpa frambromsen vid däckbyte... rookie.

Troy Corser vurpa i första kurvan ut från depån. Hoppsan.

Ja, hur motiverade de Corsers startplacering som nr 8 :va Hans kvalificeringstider eller? Kommentatorerna skrattade sig igenom hela Superpool så det var rätt svårt att höra vad de sa :gnissla

Ni som vet, varifrån kom Bayliss gnistregn, knäpucken eller stöveln?

Ett mystiskt Superpool var det iaf :)

Nu återstår bara att se när det startar idag :mad: Eurosport var som vanligt lite för tidiga igår

Ja, hur motiverade de Corsers startplacering som nr 8 :va Hans kvalificeringstider eller? Kommentatorerna skrattade sig igenom hela Superpool så det var rätt svårt att höra vad de sa :gnissla

Är det inte så att om man kraschar ut sig ur superpole blir man sist i ledet efter det man kvalade in i på det ordinarie kvalet?

Bayliss kör med såna skrappuckar i titan på stövlarna.

Nån mer än jag som har problem med Eurosport?

Tänkte att jag skulle ta en titt på Superpole på Eurosport 2 nu men båda kanalerna laggar som bara den, ljudet hackar och stora fyrkanter i bilden. Har bra signalkvalitet och alla andra kanaler funkar perfek... :mad:
Superpolen kan man ju vara utan men om en halvtimme börjar ju Superstock 1000, det hade jag gärna velat se... :(

Nån mer än jag som har problem med Eurosport?

Tänkte att jag skulle ta en titt på Superpole på Eurosport 2 nu men båda kanalerna laggar som bara den, ljudet hackar och stora fyrkanter i bilden. Har bra signalkvalitet och alla andra kanaler funkar perfek... :mad:
Superpolen kan man ju vara utan men om en halvtimme börjar ju Superstock 1000, det hade jag gärna velat se... :(
På vilken kanal ser du Superstock 1000?

CanalDigital krånglade för oss i förgår, vi fick inte in Eurosport över huvud taget:mad:

Eurosport 2 visar Superstock 1000.

Jag kollade faktiskt inte i förrgår men igår hade jag samma problem. Nu hoppade dock kanalen igång så nu tänker jag INTE byta om det skulle hända igen... :mad:

Hmmmmm I Min personliga tablå står det
den 1 april 2007
Superbike
11:00 Superbike: VM från Donington, Storbritannien Superpole (11:30)

men i Eurosport2:s tablå står det
11.30 Live
: VM i Donington, Storbritannien

1 april?
Edit# Enligt TV:n ska det vara Superstock LIVE 11.30-12.15 så nu försvinner jag till TV:n :D

Last edited:
Hmmmmm I Min personliga tablå står det
den 1 april 2007
Superbike
11:00 Superbike: VM från Donington, Storbritannien Superpole (11:30)

men i Eurosport2:s tablå står det
11.30 Live
: VM i Donington, Storbritannien

1 april?

Faen...jag blir nipprig! Vår tevebilaga säger: kl ETT!

Vadif...gäller??

Back