WSBK-Donington

MV Agusta snabbast??

Jag blev fanimej förvånad iaf...

Inte jätteförvånande, de var 2:a och 5:a på testet häromsistens. Häftigt är det iaf....

Vilken italiensk dominans det är toppen av Superstock, och Rothlaan kör ju bra! Varför är det ingen svensk med? Vi har ju ett antal förare som skulle kunna placera sig bra där. Så dyrt borde det inte vara heller eftersom de bara kör europeiska SBK-deltävlingar.

Inte jätteförvånande, de var 2:a och 5:a på testet häromsistens. Häftigt är det iaf....

Vilken italiensk dominans det är toppen av Superstock, och Rothlaan kör ju bra! Varför är det ingen svensk med? Vi har ju ett antal förare som skulle kunna placera sig bra där. Så dyrt borde det inte vara heller eftersom de bara kör europeiska SBK-deltävlingar.

Det är otroligt många som vill köra den serien så man måste ha internationella meriter för att få va med som tex Rothland har

Men vaf...vilken kanal kollar ni nu?
Jag spanar i Eurosports text-tv programtablå (som inte är så lätt att förstå...) och det enda Donington jag hittar är på Måndag! och det är Race 2...

Men vaf...vilken kanal kollar ni nu?
Jag spanar i Eurosports text-tv programtablå (som inte är så lätt att förstå...) och det enda Donington jag hittar är på Måndag! och det är Race 2...
På datorn :)
http://www.worldsbk.com/livetiming.php
I em
Eurosport2 17.00 Superbike: VM från Donington, Storbritannien LIVE

I morgon
Eurosport 13.00 Superbike: VM från Donington, Storbritannien Lopp 1 LIVE
Eurosport 14.00 Supersport: VM från Donington, Storbritannien LIVE

Måndag
Eurosport 09.30 Superbike: VM från Donington, Storbritannien Lopp 2

Last edited:
Vesa Kallio 7:a på första träningen, det var imponerande, hoppas det håller i sig.

Känns som att Nikola börjar komma lite närmare nu, tre man efter sig, hoppas han kan hitta lite mer tid på kvalet i eftermiddag.

Bra kört av Niko han är inte sist och inte evigheter efter heller:tummenupp

Tycker det ser bra ut för alla nordbor :)
Hoppas vädret håller sig så de slipper regn och torrt om varandra.

Ja det vet vi väl :tungan Det är mer en princip-fråga. Känns jävligt korkat att behöva köra flera olika hemsidor för att hålla koll på läget---:huvet
En räcker, http://www.sporthoj.com :mattias
Känns det inte minst lika korkat att av princip-skäl avstå ifrån att klicka på en direkt-länk till informationen du söker? Bara för att fortsätta surfa runt på en halvtaskig sida där du vet att andra gått bet innan dig.:huvet

bayliss först igen. Xaus & Biaggi bra med
spännande inför superpole

Bifogat

• wsbk-donington-kval2.png
    wsbk-donington-kval2.png
    119.7 KB · Visningar: 95
bayliss först igen. Xaus & Biaggi bra med
spännande inför superpole

Som väntat går Ducati bra på Donington, överraskande bra kört av Corser och kul att Xaus är med på fjolårshojen, hoppas han kan börja blanda sig i lite toppstrider för han är jäkligt underhållande att se på när han är som bäst.

Nitrosan och Biaggi behöver rycka upp sig lite om mitt tips ska gå hem...de har ju ett pass kvar innan Superpolen.

Det gör han djävulen i mig inte :fakta
Nu är du petig, Biaggi kör varken Fireblade eller Ducati. Men eftersom han misslyckas med att förkväva Toseland och eller påminna Bayliss, Crash-Xaus och Lanzi att de endast är tvillingar så stämmer det iofs inte alls. :)

Back