Chris Ash
Kapten Gars
Live timing igång nu för Superstock, verkar vara torrt just nu iaf.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det vet vi välDet är mer en princip-fråga. Känns jävligt korkat att behöva köra flera olika hemsidor för att hålla koll på läget---
![]()
MV Agusta snabbast??
Jag blev fanimej förvånad iaf...
Inte jätteförvånande, de var 2:a och 5:a på testet häromsistens. Häftigt är det iaf....
Vilken italiensk dominans det är toppen av Superstock, och Rothlaan kör ju bra! Varför är det ingen svensk med? Vi har ju ett antal förare som skulle kunna placera sig bra där. Så dyrt borde det inte vara heller eftersom de bara kör europeiska SBK-deltävlingar.
På datornMen vaf...vilken kanal kollar ni nu?
Jag spanar i Eurosports text-tv programtablå (som inte är så lätt att förstå...) och det enda Donington jag hittar är på Måndag! och det är Race 2...
Men vaf...vilken kanal kollar ni nu?
Jag spanar i Eurosports text-tv programtablå (som inte är så lätt att förstå...) och det enda Donington jag hittar är på Måndag! och det är Race 2...
En räcker, http://www.sporthoj.comJa det vet vi välDet är mer en princip-fråga. Känns jävligt korkat att behöva köra flera olika hemsidor för att hålla koll på läget---
![]()
bayliss först igen. Xaus & Biaggi bra med
spännande inför superpole
![]()
Biaggi ligger ju mer än sekunden efter...
Det gör han djävulen i mig inteHan kör ju en "Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins"![]()
Nu är du petig, Biaggi kör varken Fireblade eller Ducati. Men eftersom han misslyckas med att förkväva Toseland och eller påminna Bayliss, Crash-Xaus och Lanzi att de endast är tvillingar så stämmer det iofs inte alls.Det gör han djävulen i mig inte![]()
Han kör ju en "Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins"![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |