WSBK-Donington

Tidsschema för fredagen?!? Nån som har en sjysst länk? Det förgyller ju dagen att följa livetimingen..

2851837 :näsblod
Du fuskar ju och går utomsockens. Men hur fan kan man ha en så otydlig sida som SBK-sidan. Den suger ju på de flesta punkterna.
Jag har kontakt med dom bakom sajten och jag kan föra vidare KONKRETA förbättringsförslag. Det dom genomfört som jag bad dom om var att sätta datum på alla deras intervjuer och inlägg så man vet när saker och ting uppdaterats på sidan.

Helt klart att dom saknar användarvänlighet och tydlighet. Men jag tror dom behöver hållas i handen så de vet exakt hur det bör vara.

Undrar vad Niko har för problem han visade ju att han kan köra på regn på Anderstorp för ett år sen:confused:

:näsblod
Du fuskar ju och går utomsockens. Men hur fan kan man ha en så otydlig sida som SBK-sidan. Den suger ju på de flesta punkterna.
Tar för lång tid att hitta på den sidan, men sidan har annars väldigt mycket information och "trivia". Live-timing funkade direkt också. Jag tycker MotoGP har en del att lära ifrån denna sidan trots allt.

Yamaha World Supersport Team hade en så där dag på första träningen eftersom både Kevin Curtain och Broc Parkes highsidade i Goodards och bröt var sitt nyckelben. :näsblod

Yamaha World Supersport Team hade en så där dag på första träningen eftersom både Kevin Curtain och Broc Parkes highsidade i Goodards och bröt var sitt nyckelben. :näsblod

Världsmästaren i SS vurpade på morgonträningen och körde inte 1a kvalet :näsblod

Kagayama kraschade oxå och blev medvetslös ett tag. Inga brutna ben men ont i ryggen tydligen.

Världsmästaren i SS vurpade på morgonträningen och körde inte 1a kvalet :näsblod
Jaha, trots att de ligger en timme efter i UK så har Charpentier alltså redan hunnit gå upp och krascha bort sig :näsblod Själv är man knappt vaken än...
Var hittade du det?

Men vart fan hittar man tidsschemat på www.worldsbk.com?!

Lyckas någon får ni gärna dela med er. Satan vilken sopig sajt...

Sitter och titta på gårdagens kvaltider..

Många SBK-förare borde SKÄMMAS eller köra i en klass som passar dom bättre, typ STK1000

Hur mycket kit tillåts i STK egentligen. Antingen är reglementet för frikostigt eller så gör man något fel när man trimmar SBK-hojarna.

Är det bara jag som tycker att det ska vara större SKILLNAD på klasserna. Som det är nu skulle man ju kunna göra det gamla svensk600-tricket och dubblera med en STK-hoj i SBK utan att skämmas något nämnvärt??

Last edited:
Lyckas någon får ni gärna dela med er. Satan vilken sopig sajt...

Sitter och titta på gårdagens kvaltider..

Många SBK-förare borde SKÄMMAS eller köra i en klass som passar dom bättre, typ STK1000

Hur mycket kit tillåts i STK egentligen. Antingen är reglementet för frikostigt eller så gör man något fel när man trimmar SBK-hojarna.

Är det bara jag som tycker att det ska vara större SKILLNAD på klasserna. Som det är nu skulle man ju kunna göra det gamla svensk600-tricket och dubblera med en STK-hoj i SBK utan att skämmas något nämnvärt??

Just igår var det knepiga förhållanden som skiftade från klass till klass, först helblött på förmiddagen därefter upptorkande. Så man ska nog inte dra alltför stora växlar på tiderna satta igår, i Superbike ser det ut som om bara ett fåtal förare har laddat riktigt hårt.

På Valenciatestet var det bara två förare i SBK som inte var snabbare än bästa Superstock-tiden som var 1.37.4, Bayliss körde 1.34.1.

Hoppas på torrt hela dagen idag.

Last edited:
Back