Wild-card till STCC på Falken....

Åsa #96 skrev:
Krattis!!!! Måste kännas stort.
Ingår det paraplytöser då? ;-)

Nej! Det som ingår i paketet är två kval, en warm-up, race samt ett par Y-front!

Grattis Mossberg! Jag kommer dit och hejar på dig! :banana

Mein Gott. Der schnelle rennfahrer herr Mozzbergh? Ganz ganz gut. Aber Ich will eine frische hinterreifen dieses mal haben so du hast keine möglichkeiten uber mich gewinnen. Ahahaha... Doch!

Jag slår ur underläge, har nya däck, nytvättade kalsonger, ljummet kaffe och nyspacklade kåpor.
Unstoppable! Topp 10 lätt!!!!! :yoparty

oscar skrev:
Grattis Mossberg! Jag kommer dit och hejar på dig! :banana

Toppen :tummenupp . Jag behöver all hjälp jag kan få. Jorpes, Don Q och dom andra LÅNGSAMMA förarna är jag inte orolig för... aber die schnelle!!!! Augustsson, Nilsson, Zuber å dåmm... där behöver jag moraliskt stöd! :)

STCC:s stab av PR-Hitlers måste ha misslyckats med sin förundersökning om de släpper in en äldre man med professorsfrisyr endast iklädd kalsonger i depån. Tack och lov! Det blir god underhållning för oss med smak i publiken! :tummenupp

Macho Woman skrev:
STCC:s stab av PR-Hitlers måste ha misslyckats med sin förundersökning om de släpper in en äldre man med professorsfrisyr endast iklädd kalsonger i depån. Tack och lov! Det blir god underhållning för oss med smak i publiken! :tummenupp
Han är inte insläppt än, det kanske blir som med Watz och MotoGP-depån... :rofl

magnus_moss skrev:
Toppen :tummenupp . Jag behöver all hjälp jag kan få. Jorpes, Don Q och dom andra LÅNGSAMMA förarna är jag inte orolig för... aber die schnelle!!!! Augustsson, Nilsson, Zuber å dåmm... där behöver jag moraliskt stöd! :)

Ojoj... Mossberg. Hur gick det sist vi tävlade MOT varann???? Oftast tävlar vi ju med varann,

Tror att du såg min :arsele ganska ofta o mycket!

Men jag vet... Däcken var ju gamla

jorpes skrev:
Ojoj... Mossberg. Hur gick det sist vi tävlade MOT varann???? Oftast tävlar vi ju med varann,

Tror att du såg min :arsele ganska ofta o mycket!

Men jag vet... Däcken var ju gamla

Erich, mein freund, vi rutinerade A-förare får ju se till att alla A-förar-rookies inte blir alltför nedslagna av det OERHÖRT högt uppdrivna A-förar tempot... så därför kan vi emellanåt låta fd.rookies plocka en merit eller två...
Men nu är det slut med det!!!!!!!

Mozzbergh är fortfarande min gud, jag vill bli som honom när jag blir stor :Bugar

Grattis, kör hårt. Jag vill oxå gästspela i STCC nån vacker dag. Får se om jag finner en sponsor som kan betala besöket åt mig. hähä

Fett som satan, sätt nu snorisarna på plats, jag vet att du kan om du bara vill.

:pannkyss

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back