henkablyfot
Ready To Race
Har inhandlat en 426:a o självklart ett sportauspuff till denna o undrar då: Är det nån som haft/har ett "WB"? O isf. vad tycker du om det? Förgasar inst.?
mvh Henka
mvh Henka
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visste inte om jag skulle skriva nåt eller ej då jag ej har något possitivt att säga om wb.Köpte ett wb till min 426 -00.Modellen med diskar o sånt piss,sämsta jävla skit jag någonsin haft.Borde anat något när man lyssnade på andra cyklar med wb system,det till o med låter slött o effektlöst.Men men glad i hågen inhandlades ett ändå o upp i bromsbänk för bestyckning.Hur dom än vände o vred på det så tappade den effekt som mest 2,9hk som minst 2.1hkhenkablyfot skrev:Har inhandlat en 426:a o självklart ett sportauspuff till denna o undrar då: Är det nån som haft/har ett "WB"? O isf. vad tycker du om det? Förgasar inst.?
mvh Henka
HusabergForce skrev:Visste inte om jag skulle skriva nåt eller ej då jag ej har något possitivt att säga om wb.Köpte ett wb till min 426 -00.Modellen med diskar o sånt piss,sämsta jävla skit jag någonsin haft.Borde anat något när man lyssnade på andra cyklar med wb system,det till o med låter slött o effektlöst.Men men glad i hågen inhandlades ett ändå o upp i bromsbänk för bestyckning.Hur dom än vände o vred på det så tappade den effekt som mest 2,9hk som minst 2.1hk.
Lagom deppad styrde vi mot banan endast för att upptäcka att all motorbroms var som bortblåst.Där fick jag nog o slet av mögetoch skickade tillbaka det.
Detta e endast min erfarenhet och vi får hoppas att någon annan kanske har något roligt att säga om sitt system.
//H
Blip skrev:Man kanske ska ta det med en nypa salt då killen säljer avgassystem själv![]()
Knappast det saken gällde eller hur.Det vart nog inte så att jag försökte sälja ett system till han eller hur?Blip skrev:Man kanske ska ta det med en nypa salt då killen säljer avgassystem själv![]()
TOKER skrev:Jag hade ett 2"tums helsystem White bothers megafon och köpte till tror det var tolv discar så det blev lite tystare i alla fall tog bort locket på luft burken och gick upp en storlek på munstyckerna. Dock på en Wr men den blev helt klart mycket piggare den blev på trean som den var på tvåan innan mycket rappare än orginal för mig i alla fall kan inte klaga.
HusabergForce skrev:Wr originalsystem e jo iofs väldigt strypt så hade du provat med en orig yzf dämp hade du nog också känt en markant skillnad
HusabergForce skrev:Knappast det saken gällde eller hur.Det vart nog inte så att jag försökte sälja ett system till han eller hur?(FP finns inte ens till Yaman)
Rekomenderar starkt att du tänker efter o läser nogrannare nästa gång.
Svar ja ,originalet gav bättre siffror än wb.
Det system som vi fick att funka bäst på yammorna vart arrows/rinaldi.(454cc)
//H
TOKER skrev:Kanske stämmer men blyfot då åker han Wr ellerYz
(Dock så hade Polarn yz rör och min gick bättre en hans)
TOKER skrev:Då är det nog samma men personligen tycker jag den gick bättre med discarna på än utan
HusabergForce skrev:Knappast det saken gällde eller hur.Det vart nog inte så att jag försökte sälja ett system till han eller hur?(FP finns inte ens till Yaman)
Rekomenderar starkt att du tänker efter o läser nogrannare nästa gång.
Svar ja ,originalet gav bättre siffror än wb.
Det system som vi fick att funka bäst på yammorna vart arrows/rinaldi.(454cc)
//H
Det fanns både med och utan kammaren.Noffe skrev:arrows/rinaldi, vart får jag tag på det systemet? Det är det systemet som har en liten kammare typ?
henkablyfot skrev:Har inhandlat en 426:a o självklart ett sportauspuff till denna o undrar då: Är det nån som haft/har ett "WB"? O isf. vad tycker du om det? Förgasar inst.?
mvh Henka
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien