Webes Trophy 2005!

Hagster skrev:
Vilka kommer köra Rookie 1000 nästa säsong egentligen? Känns som om det blir jag och typ 3 till...

Det kommer nog "tyvärr" bli många som kör rookie även nästa år !

Jag skall nog köra rookie om jag kan gräva fram pengar nånstans, åtminstone första delen av säsongen.

Mulles skrev:
Det kommer nog "tyvärr" bli många som kör rookie även nästa år !

Jag skall nog köra rookie om jag kan gräva fram pengar nånstans, åtminstone första delen av säsongen.

Är det en nackdel att många kör Rookie? Jag skall ochså vara med, fast Rookie 600 :hihi Hoppas att det kommer gå bra, ni får se efter mig lite i depån, så jag inte blir rädd och går vilse :gnissla

valmers skrev:
Jag kan ställa ultimatum till Team the Botten is Nådd; Jalle in som försteförare, annars drar sig EMR Executive Management ur. Vad sägs?

Ahhhhh, nu snackar vi!!

Är inte det ett av världens mest mytomspunna racingteam?
185 bhp?

Fast försteförarepositionen blir svårt att nå då det ryktas om sjuk vinterträning från Herr Sundgrens sida. 3,4 armhävningar och 2 situps per kväll samt ett sjukt minskat intag av alkohol till endast 3 helrör explorer/vecka.

Ordnar du plats i det teamet kan jag lova Geléhallon till samtliga övriga deltagare för seriesegern är i stort sett redan klar.

I en liten röd stuga, långt inne i de djupa Wärmlandsskogarna ryktas det även om en MYCKET lämplig mekaniker i form av forne rookiechampen C. Hasselberg.
En legend i hylsnyckelsammanhang som klyver en växellåda på en Opel Ascona på under 4 min!!!

DP #70 skrev:
Om det blir 125 nästa år:

Gelleråsen 1:09,5
Anderstorp 1:39,0
Knutstorp 1:02,9
Falkenberg 43,8
Sviestad 55,x

Om det blir 250 ska jag bara vara före dom andra i mål.

Vad blygsamt, ska du bara radera ut alla banrekord? :D
Håller tummarna iaf..... :tummenupp

Jalle skrev:
Ahhhhh, nu snackar vi!!

185 bhp?

Fast försteförarepositionen blir svårt att nå då det ryktas om sjuk vinterträning från Herr Sundgrens sida. 3,4 armhävningar och 2 situps per kväll samt ett sjukt minskat intag av alkohol till endast 3 helrör explorer/vecka.

Ordnar du plats i det teamet kan jag lova Geléhallon till samtliga övriga deltagare för seriesegern är i stort sett redan klar.

I en liten röd stuga, långt inne i de djupa Wärmlandsskogarna ryktas det även om en MYCKET lämplig mekaniker i form av forne rookiechampen C. Hasselberg.
En legend i hylsnyckelsammanhang som klyver en växellåda på en Opel Ascona på under 4 min!!!
Under professionell teamledning har myten blivit ännu mer påtaglig. Vi får väl se om gammelfettot loggar in och kommenterar våra planer. Han vet att han knappast klarar sig utan EMR, vars privatjet ständigt står startklar i Värmlandsskogarna.

Hasselberg, a.k.a. Lemmy, verkar vara förlorad i plastpappariet. Fast det faktum att han köpt ännu en Ford borde garantera att mekkunskaperna inte förspills. Vi får väl se om han får permis någongång i sommar.

Jörgen Player Special skrev:
Nytt rekord på falken blir ju lätt, för den byggs ju om i vinter. Ska bli intressant och kul och med ny bansträckning.

/JPS

Tänkte inte på det...

Då kanske man får justera tiden lite uppåt, det lär ju knappast gå fortare med den nya sträckningen.

valmers skrev:
Jag kan ställa ultimatum till Team the Botten is Nådd; Jalle in som försteförare, annars drar sig EMR Executive Management ur. Vad sägs?
Jalle är alltid välkommen, dock ej som förare eftersom klotkontot delas på 3 :död

Jörgen Player Special skrev:
Nytt rekord på falken blir ju lätt, för den byggs ju om i vinter. Ska bli intressant och kul och med ny bansträckning.

/JPS

Lätt och lätt, det får stå för dig, det är ett par till som sälert kommer ha ett finger med i spelet...... :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
Vem ska betala då, Jalle har inga pengar, allt har gått till Musabergaren som bara krånglar.

Bara negativa tankar......

Biltema öppnar snart på Svågertorp i Malmö, en dosa snus, lite kanelsnäckor och en termos kaffe sen kan vi gå där en heldag och kitta oss fulla med reservdelar. Biltema fullsponsrar!!!!!!!!!

Jalle skrev:
Bara negativa tankar......

Biltema öppnar snart på Svågertorp i Malmö, en dosa snus, lite kanelsnäckor och en termos kaffe sen kan vi gå där en heldag och kitta oss fulla med reservdelar. Biltema fullsponsrar!!!!!!!!!
Jalle jag saknar dig, depålivet känns meningslöst utan dig, sälj nu Musabergstraktorn och joina ERF, du Martin & Valmers kan teama, tar ni sedan in Apis som mek så kan det bara gå fel.

Medin skrev:
Är det en nackdel att många kör Rookie? Jag skall ochså vara med, fast Rookie 600 :hihi Hoppas att det kommer gå bra, ni får se efter mig lite i depån, så jag inte blir rädd och går vilse :gnissla

Jag ska ta hand om dig visa all ful-trix så som att: Släppa ut lite luft,lossa tändhatten lite lagom, proppa igen luftturbon med gammalt hamburgerpapper.
Alla dessa trix är helt legitima om man saknar talang.

Jalle skrev:
Ahhhhh, nu snackar vi!!

185 bhp?

Pudelrockaren som mek, om du visste hur usel Casslerberget är på att meka, trots detta har jag köpt två sönderskruvade vrak av denne man, mest för att befria honom från RR, det senaste liket fick återställas av Mumlan.

ecce skrev:
Jag ska ta hand om dig visa all ful-trix så som att: Släppa ut lite luft,lossa tändhatten lite lagom, proppa igen luftturbon med gammalt hamburgerpapper.
Alla dessa trix är helt legitima om man saknar talang.
:hihi
Kombinera det med ett varv i depån natten innan race o "justera" in fjädringen åt konkurrenterna.

edit (innan jag får nypanik på mig):
Jag ska piska lugna-linjen-valmers o Fagster. 1.19 på åsen borde räcka. 1.15 för att göra det ordentligt.

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Jalle jag saknar dig, depålivet känns meningslöst utan dig, sälj nu Musabergstraktorn och joina ERF, du Martin & Valmers kan teama, tar ni sedan in Apis som mek så kan det bara gå fel.

Ingår fika i kontraktet?

*/ ?>
Back