Webes Trophy 2005!

Chris Ash skrev:
Du är värre än mumlan....vad jag vet var Falkenberg innan Knutstorp.
Jaja, du kommer få pisk, vänj dig vid tanken. :tungan

fy fan vart är en moderator när man behöver en.....

jämföra mig med mumlan efter en undanflykt :gnissla

Du borde bli bannad :rolleyes:

Eftersom jag är gammal, fet och talanglös så kommer jag endast att tuffa runt i ERF serien, att man sen kan skylla dåliga placeringar på teamet är en ren bonus.

Klubbrace på Knudan och ev prova på lite blåtakt mest på skoj då.

GSXR1100R skrev:
Eftersom jag är gammal, fet och talanglös så kommer jag endast att tuffa runt i ERF serien, att man sen kan skylla dåliga placeringar på teamet är en ren bonus.

Klubbrace på Knudan och ev prova på lite blåtakt mest på skoj då.
Blir det ingen Rookie 1000,vem ska då stå för humorn i depån :va

Jahaa ja

Sviestad: 55.xx
Gellersåsen: 1.12.xx

Sen ska jag ju självklart spöa Penguin, pvcraketen å Viktor på samtliga race

Zmurfen skrev:
Blir det ingen Rookie 1000,vem ska då stå för humorn i depån :va
Inte ens lönt att prova för min del, men jag kommer ut och hejar på er som törs.

Vilka kommer köra Rookie 1000 nästa säsong egentligen? Känns som om det blir jag och typ 3 till...

Nyteknik skrev:
Det känns som du skulle kunna bli snabbare genom att sluta behöva tänka på materialproblem.

Oroa sig för materialfel? Du hade väl världens bästa hoj som aldrig var fel eller gick sönder? :va

Nyteknik skrev:
Jag behövde aldrig skylla på hojen efter en tävling. oFFkeFF har inte haft samma facit.

Men du skrev att du varit orolig för materialet vilket jag trodde var en omöjlighet med blåa faran, det är så det har låtit i varje fall.

Goodstuff skrev:
Men du skrev att du varit orolig för materialet vilket jag trodde var en omöjlighet med blåa faran, det är så det har låtit i varje fall.

Nja, du läste nog fel. Jag skrev till oFFkeFF:

Nyteknik skrev:
Det känns som du skulle kunna bli snabbare genom att sluta behöva tänka på materialproblem. Bättre planering, förberedelse etc.

Goodstuff skrev:
Hade jag ändrat i det inlägget hade det stått att det varit ändrat. Du har nog letat på fel ställe. :blah

Jag återkommer...

Hagster skrev:
Vilka kommer köra Rookie 1000 nästa säsong egentligen? Känns som om det blir jag och typ 3 till...

Jag oxå :yoparty

En sässong till i farmarligan :D (förhoppningsvis får man upp lite fart 2005)

Finns det inget ERF-team out there som vill ha en mysfet exrookie i sitt stall?

Med helt nya meriter från höstens crosskörning kan det nästan utlovas 1.03 på Knudan. Ja, kanske till och med en och annan 1.02:a.

Herr Bernström? (Sjukt mycket munkar med eller utan vaniljfyllning kan givetvis ordnas!)

Jalle skrev:
Finns det inget ERF-team out there som vill ha en mysfet exrookie i sitt stall?

Med helt nya meriter från höstens crosskörning kan det nästan utlovas 1.03 på Knudan. Ja, kanske till och med en och annan 1.02:a.

Herr Bernström? (Sjukt mycket munkar med eller utan vaniljfyllning kan givetvis ordnas!)
Jag kan ställa ultimatum till Team the Botten is Nådd; Jalle in som försteförare, annars drar sig EMR Executive Management ur. Vad sägs?

Om det blir 125 nästa år:

Gelleråsen 1:09,5
Anderstorp 1:39,0
Knutstorp 1:02,9
Falkenberg 43,8
Sviestad 55,x

Om det blir 250 ska jag bara vara före dom andra i mål.

*/ ?>
Back