Webes inför Åsen.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja men för Bövelen. Har inte hört särskillt mycket om vad folk har tänkt att åstadkomma på åsen nu i helgen. Börja spamma!

Ja, vad fanken, nu när alkoholdimmorna fortfarande ligger tätt, så får man väl drämma till med att, det ska gå på 13-tider eller fortare.

Jag ska kvala in och köra på 1.14 är det tänkt. I samma veva ska jag även vara snabbare än Eus men det är nog ett mindre problem.

Edit: För att jag ska få valuta på min Hagsterspons måste han vara två sekunder långsammare än mig.

Last edited:
Hagster ska:

* köra 1:15 eller bättre
* inte komma sist
* inte vurpa

Annars kräver vi sponsorer pengarna tillbaka.

Skulle vara kul med en 1:11-tid, fast detvete fasen om det är realistiskt. låga tolvor kanske?

Poäng, definitivt! annars kan ni skicka hallonen.

/B

Rosinante ska få gå fortare runt Åsen än vad hon någonsin gjort tidigare. Annars lovar jag att bjuda Don Q på gelehallon.

Jag ska va snabbare än Mossberg & Sörebo. :)
Gäller träning,kval och framförallt race. Knudan var en engångsföreteelse....

jag kanske inte e snabbast på banan men jag ska göra allt jag kan för att komma först över mållinjen !!! :yoparty

Penguin skrev:
Rosinante ska få gå fortare runt Åsen än vad hon någonsin gjort tidigare. Annars lovar jag att bjuda Don Q på gelehallon.

Hmm, trodde du att du var smart nu? ;)

Gulsnabbtrajja skrev:
Jag ska va snabbare än Mossberg & Sörebo. :)
Gäller träning,kval och framförallt race. Knudan var en engångsföreteelse....

Ja, på fredag kommer du definitivt vara snabbare men det är nog oxå den enda tid du får i rampljuset. Sen kommer PRO-maffian och tar över på lördag :D

Håller hojen och det inte regnar ska det bli minst topp-8 och 11-tider under rejset. Gärna topp-5. :)

ZoulFly skrev:
Ja, på fredag kommer du definitivt vara snabbare men det är nog oxå den enda tid du får i rampljuset. Sen kommer PRO-maffian och tar över på lördag :D
HA!!! Bara för det ska jag va snabbast på warmupen också. Hade tänkt låta er få den men icke nu....

Don Quixote skrev:
Håller hojen och det inte regnar ska det bli minst topp-8 och 11-tider under rejset. Gärna topp-5. :)

Ka-tjing! Check, m'kay etc. :banana

O Ullis den token körde 11or. Ball!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back