Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Ja men för Bövelen. Har inte hört särskillt mycket om vad folk har tänkt att åstadkomma på åsen nu i helgen. Börja spamma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Penguin skrev:Rosinante ska få gå fortare runt Åsen än vad hon någonsin gjort tidigare. Annars lovar jag att bjuda Don Q på gelehallon.
oFFkeFF skrev:Hmm, trodde du att du var smart nu?![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Jag ska va snabbare än Mossberg & Sörebo.
Gäller träning,kval och framförallt race. Knudan var en engångsföreteelse....
spyan skrev:jag kanske inte e snabbast på banan men jag ska göra allt jag kan för att komma först över mållinjen !!!![]()
HA!!! Bara för det ska jag va snabbast på warmupen också. Hade tänkt låta er få den men icke nu....ZoulFly skrev:Ja, på fredag kommer du definitivt vara snabbare men det är nog oxå den enda tid du får i rampljuset. Sen kommer PRO-maffian och tar över på lördag![]()
Ta med en stor påse dåsoppatorsken skrev:Jag ska kvala in och köra på 1.14 är det tänkt. I samma veva ska jag även vara snabbare än Eus men det är nog ett mindre problem.
eus skrev:Ta med en stor påse då
Ja en 1.12 på kvaletsoppatorsken skrev:Nu får du sluta slå från underlägen och komma med något mål själv.
Hörde jag att du sa att du skulle köra 1.12?
Bj.O.rn skrev:Skulle vara kul med en 1:11-tid, fast detvete fasen om det är realistiskt. låga tolvor kanske?
Poäng, definitivt! annars kan ni skicka hallonen.
Don Quixote skrev:Håller hojen och det inte regnar ska det bli minst topp-8 och 11-tider under rejset. Gärna topp-5.![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!