Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vågar man sig upp?![]()
Nej det är bara farligt folk på dom där festernaVågar man sig upp?![]()
Man brukar kunna bli farligt full med dom farliga prisernaiof kan priserna i baren vara farligt låga med.

Vågar man sig upp?![]()
Ska du dit? Funderade själv på det, men känner ju inte en kotte där. Känner i och för sig inte dig heller. Det lär väl i och för sig ändra på sig efter tio öl. Då känner man alla.![]()

Vågar man sig upp?![]()
Jag hade aldrig åkt dit. Fulla, odrägliga, skränande och räliga männskor.Pengarna tar aldrig slut och så låga priser i baren gör situationen ofta ohållbar. Trångt och jävligt......
Ta en fras i mun och rabbla:
Vad är en bal på slottet?
![]()


Är priserna kanske till och med så låga, att man har mer pengar på fickan när man lämnar festen än när man kom dit?
Vad är en bal på slottet i jämförelse med WCX Summerparty?![]()
Troligen ölkassan som är försvunnen då. 
Om du har mer stålar med dig hem...då har du ett gäng förbannade WCXare efter dig.Troligen ölkassan som är försvunnen då.
Psst....ÅK!![]()
Så, ni WCX:are, är det bara att dimpa in i klubbhuset och börja häva öl?
Precis så går det till!![]()
Nä, blir inget nu..Ska du dit? Funderade själv på det, men känner ju inte en kotte där. Känner i och för sig inte dig heller. Det lär väl i och för sig ändra på sig efter tio öl. Då känner man alla.![]()

Nä, blir inget nu..
Fick en plats i gul grupp på Srw istället!![]()
Alla ni som inte har förstånd att klara av att bli tillräcklig fulla på wcx är välkomna hem till mig så kan vi tjyvstarta. Detta koncept har aldrig misslyckats...iaf ingen gång man kommer ihåg.
Vadå?!![]()
Jag plågar inte. I mitt huvud så finns det inte på kartan att du inte ska komma. Jag är räknar kallt med att högre makter flyttar berg om så krävs för att du ska kunna komma.![]()
Miss wet T-shirt???![]()
![]()
Dom får popcorn av mig som pris i alla fall...
(Fast jag kanske ställer upp själv.)
SRW? Googlade lite...
http://rallykantorn.blogspot.com/2008/01/slightly-retarted-women-srl.html
Jaha? Hur många grupper blir ni som ska träffa Erika?![]()

Hahah!SRW? Googlade lite...
http://rallykantorn.blogspot.com/2008/01/slightly-retarted-women-srl.html
Jaha? Hur många grupper blir ni som ska träffa Erika?![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |