WCX Summerparty 2/8

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Inte för att de den som är den, för ja e ju den andra...

Men synd å skaffa lite växel me då, e ju inte så att festen e oplanerad.
ligger ju lite på erat intresse å ha de me menar ja...
aja ses senare kanske å då me endast femhunkar i näven :cool:

Har du 500lappar:va

Trodde du va fattig:pannkyss
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Trots en seg start, utan Mr K och Tsunami, och med en massa brudar istället... så blev kvällen ganska bra sen när Küngen kom in och tog över mixerbordet. All heder åt honom :)

Vi dansade i flera timmar, och jag har ingen aning om vad alla andra gjorde, eller vilka många av dem som va där va, men fantastiskt roligt va det! :)

Tack för en super kväll!

Och tack hägg och sanna för att jag fick sova på er soffa :)

/ Over and out - Fråm NårjE
 

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
antar att de blev lika lyckat som vanligt. så vart är alla bilder?;)

Jag har ett 50-tal bilder som jag sitter och redigerar just nu. Jag kommer lägga upp dom om en stund.
Tack alla som kom och festade! (Framför allt Blomman):hej
Hoppas ni hade kul.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Blev det en större fest än förra gången?

Flickan min verkade ha haft kul iallafall:) :tummenupp Förutom nån sur skåning som hade varit på och tjötat om nått...
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Inte för att de den som är den, för ja e ju den andra...

Men synd å skaffa lite växel me då, e ju inte så att festen e oplanerad.
ligger ju lite på erat intresse å ha de me menar ja...
aja ses senare kanske å då me endast femhunkar i näven :cool:

Haha ja visst är det i vårat intresse men det roliga i allt detta är att någon äter växel på festerna. Fan vi kan ha ett par tusen i 20:eek:r men ändå är de slut så frågan är vart folk gör av dem :gnissla Inte lägger de dem i våran kassa iaf:huvet


Men tacka alla som va där för en grym fest. Lika bra röj som alltid.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tack Gottis, Don Quixote och alla andra WCX:are för en riktigt kul fest! :tummenupp

Tack också till han, vem det nu var, som skjutsade mig till Formula 1 i den något överfulla bilen. :)

Ölen var farligt billig! Det resulterade i att vissa delar av festen är bortglömda. :gnissla Om någon sett mig där får ni gärna skicka ett PM, så jag kan fylla luckorna. :näsblod Soffan var i alla fall riktigt skön att sova på. :tummenupp (Kompisen försvann ju, så jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. :() Kul var det också, att träffa på Pinky med sällskap och Bus-Bo live och snacka lite.

Jag hoppas att jag inte betedde mig som en dryg, jobbig, sur skåning och är välkommen dit fler gånger! Då ska jag bara ta med en hundralapp. Fem öl räcker nog. :hihi

Flickan min verkade ha haft kul iallafall:) :tummenupp Förutom nån sur skåning som hade varit på och tjötat om nått...

Eftersom jag antar jag var enda skåningen där, så var det antagligen jag som pratade med din tjej. Om vad minns jag självfallet inte, men jag tror inte jag var sur, eller? För att vara på säkra sidan så ber jag om ursäkt ifall jag sade något som uppfattades som otrevligt. Hon/du får gärna skicka ett PM med vad jag sade, om det nu var så illa att din tjej hade en kul fest som tydligen jag förstörde och du behövde skriva om det på nätet. :)
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Trots en seg start, utan Mr K och Tsunami, och med en massa brudar istället..
Det var inte alls en massa brudar där och dom var garanterat inte snygga för du säger bara så där för att man ska få ångest :gnissla
Tack också till han, vem det nu var, som skjutsade mig till Formula 1 i den något överfulla bilen. :)
Det hotellet har en väl använd dusch iof borde dom ha rengjort den by now ;)



Kul att du hörde av dig Stinky my bitch :tungan
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Eftersom jag antar jag var enda skåningen där, så var det antagligen jag som pratade med din tjej. Om vad minns jag självfallet inte, men jag tror inte jag var sur, eller? För att vara på säkra sidan så ber jag om ursäkt ifall jag sade något som uppfattades som otrevligt. Hon/du får gärna skicka ett PM med vad jag sade, om det nu var så illa att din tjej hade en kul fest som tydligen jag förstörde och du behövde skriva om det på nätet. :)

Det är nog lugnt, hon var inte så "upprörd":)
Det gick nog inte så långt att du förstörde något:gnissla :D

Men att, bland okända människor, bli så full att man inte vet vad man gör/säger är väl inte särskillt smart tycker jag.

Hoppas att ni alla hade kul:tummenupp :)
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det hotellet har en väl använd dusch iof borde dom ha rengjort den by now ;)

Jag kom aldrig så långt att jag fick ett rum eftersom det var fullt. Däremot fick entrén till receptionen agera sovplats, där jag slog mig ner på golvet och somnade.

Blev väckt av receptionisten som undrade vad jag var för en prick, som satt där och sov. Förklarade situationen och frågade om det gick bra att jag sov vidare, vilket det gjorde.

När jag vaknade av att hotellgästerna slog sig ner där inne för att äta frukost frågade jag henne ifall jag kunde få köpa en bulle och lite kaffe. Hon var vänlig och sade, att inte behövde jag betala för frukosten, det var bara att ta. Hon lade dessutom till med ett leende, att jag såg ut att behöva en kopp kaffe. :hihi Hon hjälpte mig sedan att kolla ut vilken buss jag skulle ta och när den gick.

Idag skickade jag en blombukett till receptionen med ett stort tack! :Bugar

Anledningen till att det blev så struligt var att kompisen stack iväg med någon tjej och det var ju inte precis gångavstånd hem till honom, ca 20 km söder om V Frölunda. Visste inte vad gatan han bodde på hette och det underlättade inte heller att han stängt av sin telefon. Till sist fick jag tag på honom, så han dök i alla fall upp och hämtade mig vid busshållplatsen.

Hur som helst blev det ju till sist en minnesvärd fest och resa. :)

Och jag missade lyckligtvis duschen på hotellet. :D
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det är nog lugnt, hon var inte så "upprörd":)
Det gick nog inte så långt att du förstörde något:gnissla :D

Men att, bland okända människor, bli så full att man inte vet vad man gör/säger är väl inte särskillt smart tycker jag.

Hoppas att ni alla hade kul:tummenupp :)

Det är väl som t4pp3r skrev, att det händer väl mer eller mindre varje gång man går ut och dricker lite öl, att man rör sig bland okända människor onykter? :)

Dessutom var man ju på hojfest och det vet väl alla, att folk som kör hoj är trevliga. :tummenupp

Har aldrig hittills råkat ut för att få på käften när jag varit ute, så jag är nog inte alltför otrevlig trots allt. Pratig däremot, det blir jag. :) Har bra koll just där och då vad som händer, även om det vid vissa tillfällen olyckligtvis blir så att jag glömt bort vad jag pratat om vid ett senare tillfälle. Du lär nog råka ut för det också i framtiden någon gång, om du inte redan gjort det.

En anledning till att det blev som det blev var väl att jag inte ätit något sedan kl 15 på eftermiddagen. Att jag sedan blev bjuden på groggar av kompisen innan vi stack ut - av ren artighet kan jag självklart inte tacka nej :rolleyes: - när jag alltid annars brukar hålla mig till öl, gjorde inte heller saken bättre.

Får jag ett trevligt bemötande så brukar jag vara trevlig tillbaka och tvärtom. Precis som det är när man är nykter.

Bra att hon trots allt inte var så "upprörd" (vad nu det innebär) och att jag inte förstörde något.

Kul var det i alla fall och det såg ut som om alla andra som var där tyckte detsamma! :tummenupp
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Tyvärr kunde man inte komma denna gången heller (Sorry Gottis, jag fick din inbjudan när vi träffades utanför rockbaren) utan blev ivägskickad på mitt eget 30-årsparty och var inte hemma förrän sent. Men ni verkar ju haft trevligt iaf :)
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Palle, du skriver lika mycket som du pratar på fyllan! :hihi

Jag och tjejen min hade trevligt, även om regnskuren (läs: hällregn!) på vägen till wcx gjorde första timman lite kylig. Tack för alla kramar, jag verkar ha varit saknad. Bosse slickade på det mesta i vanlig ordning, även mig...

Trist att du inte kom Slappa, vi tar det nästa gång!
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Palle, du skriver lika mycket som du pratar på fyllan! :hihi

Jag och tjejen min hade trevligt, även om regnskuren (läs: hällregn!) på vägen till wcx gjorde första timman lite kylig. Tack för alla kramar, jag verkar ha varit saknad. Bosse slickade på det mesta i vanlig ordning, även mig...

Trist att du inte kom Slappa, vi tar det nästa gång!

Klart vi sakna dig gubben. Det gör vi alltid.:D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top