WCX Summerparty 2/8

Jag och Lena kommer kanske förbi och säger hej på kvällskvisten. Dock är vi isf nyktra, om man nu vågar säga det högt. :hihi
 
Hoppas nu fan att jag inte jobbar lördag så jag kan komma hem i någorlunda tid till festen :)

tänkte först att det va för dyrt att åka fram och tillbaks så, men efter framkomst och 5 timmar så krävdes det inte mycket övervägande alls faktiskt...


Klart att jag kommer :yoparty:
 
oj... är det nu på lördag, jag trodde att det var nästa helg.men jag löser nog det.
 
Du kommer att lära dig hur man sypper i folksamling. Det lär Häggen och Mark se till. :hihi

Om syppa = supa så har jag nog gjort det ett par enstaka gånger förr, supit i folksamling, typ varje gång man går på puben. :tummenupp Dessutom ska jag supa dem alla under bordet! :banana Kanske. :gnissla Eller nej, det ska jag nog inte, eller hur det nu var. :confused:
 
Hoppas nu fan att jag inte jobbar lördag så jag kan komma hem i någorlunda tid till festen :)

tänkte först att det va för dyrt att åka fram och tillbaks så, men efter framkomst och 5 timmar så krävdes det inte mycket övervägande alls faktiskt...


Klart att jag kommer :yoparty:


visste väl att du skulle komma tur det efter som din ersättare ligger på sjukan :tuttar :tungan

någon måste ju va festens slampa
 
Eyh det där var taskigt!:näsblod

Du ska vara medveten om att Miss_Orchidee vann pris för "slampigast klädd" på förra festen. Det slutade med att Mark sprang runt och slog folk med "priset". Tillslut hamnade "priset" i elden:) :D
 
Du ska vara medveten om att Miss_Orchidee vann pris för "slampigast klädd" på förra festen. Det slutade med att Mark sprang runt och slog folk med "priset". Tillslut hamnade "priset" i elden:) :D

Får du går på festerna nu, trodde du fortfarande räknas som minderårig :tungan

Steffi är ena supertrevlig tjej!
 
Hej på er alla ikväll smäller det ju :)

kan ni va snälla och spräcka alla 500 lappar efter som vi har lite kort på växel :)

syns ikväll nu åker vi ut och fixar bord och grejer till grillningen kl 1900
 
Hej på er alla ikväll smäller det ju :)

kan ni va snälla och spräcka alla 500 lappar efter som vi har lite kort på växel :)

syns ikväll nu åker vi ut och fixar bord och grejer till grillningen kl 1900

Haha ska vi bannlysa 500lapparna. Enda gången de får användas är om de tar slut på en beställning och då vill vi ha massor.:tuttar
Nej men nu fan smäller det. Nu sticker jag ut till klubben.
 
kan ni va snälla och spräcka alla 500 lappar efter som vi har lite kort på växel :)

Inte för att de den som är den, för ja e ju den andra...

Men synd å skaffa lite växel me då, e ju inte så att festen e oplanerad.
ligger ju lite på erat intresse å ha de me menar ja...
aja ses senare kanske å då me endast femhunkar i näven :cool:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top