WCX Summerparty 2/8

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
BMW 1200GS 2018
Då va det dax för fest igen grillarna är tända baren är fylld till bristningen :öl.

Sommar tema så sommar kläder gäller tycker ju jag iaf:tuttar .

vi startar kl 1900 till 0400

lite priser från Motorrad lottar vi ut.

Här är Facebook eventet anmäl er gärna och sprid vidare

http://www.facebook.com/event.php?eid=19380023443

Adressen är den Vanliga Fältspatsgatan 13
http://hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=f%e4ltspatsgatan+13

Som vanligt så kör vi musik hela natten lång

samma gamla priser i baren som alltigt

18 ÅR


Mvh WCX crew
wcx%20summerparty.jpg
 
Last edited:
lr flytta festen för blommans skull?:tuttar


jag ska nog försöka pallra mej dit. stog i garaget förra gången:mad:
 
Vill vara lite extra tydlig.
Det är 18års gräns som gäller.
Ni som är över, ta med er festhumöret och kom dit! :yoparty
 
Vi kommer om det är ok?

Välhängd MC Kungälv (Temp-"klubb" från Lelle-träffen för er som var där -08).
 
Vi kommer om det är ok?

Välhängd MC Kungälv (Temp-"klubb" från Lelle-träffen för er som var där -08).

Fan så gött att se er på festen igen.
Nästan så man saknat er sen LELLE.
Hoppas att få se lite stretching på dansgolvet:yoparty
 
Sluta lipa nu allihopa.
Det är en festtråd och vi ska fan ha kul när vi är där så sluta bygga aggressioner mot varandra och andra nu.....
Sikta hellre in på att pricka in toppformen i ölsvepararmen.
 
Sluta lipa nu allihopa.
Det är en festtråd och vi ska fan ha kul när vi är där så sluta bygga aggressioner mot varandra och andra nu.....
Sikta hellre in på att pricka in toppformen i ölsvepararmen.

Helt rätt inställning! :tummenupp :yoparty
 
Sluta lipa nu allihopa.
Det är en festtråd och vi ska fan ha kul när vi är där så sluta bygga aggressioner mot varandra och andra nu.....
Sikta hellre in på att pricka in toppformen i ölsvepararmen.

Jepp! Vi ska ha grymt kul. (Det brukar vi ju ha) :fyllisar :tuttar
 
Det vore riktigt skoj att komma den här gången, jag har missat allt för många WCX-fester det senaste, men jag måste fundera på det, den inträffar mitt under semestern och jag är eventuellt bortrest då...
Men ni som kan bör gå! :yoparty
 
kommer bli ett skyhelvetets party den här gången ska försöka skrapa fram lite överraskningar :gnissla
 
MOTORRAD kommer att bidra med två helårs Premurationer till oss hojåkare vi ska nog försöka hitta på något sätt att vinna dom på :tummenupp :tummenupp

stort Tack till Motorrad
 
MOTORRAD kommer att bidra med två helårs Premurationer till oss hojåkare vi ska nog försöka hitta på något sätt att vinna dom på :tummenupp :tummenupp

stort Tack till Motorrad


Miss wet T-shirt???:tuttar :slicka

Dom får popcorn av mig som pris i alla fall...

(Fast jag kanske ställer upp själv.)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top