Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror seriöst att TS startat en "Skojar"-tråd... Det här är inte seriöst ahahaha "- Fy fan, jag ska smörja in mig i olja och dra mig mot "Åsa" idag"... Kom igen.
Låter som ett gäng efterblivna individer liksom
Tycker det låter som högskola...
Sista anhalten för en del innan de måste bli vuxna, istället för ett säte för högre utbildning.
Fasen vet, det där låter inte som det högskoleprogram jag gick. Å andra sidan hade 90% tidigare erfarenhet av arbetslivet så det kanske spelade in. Dessutom hade de allra flesta gjort militärtjänst, vilket jag personligen tror spelar en väldigt stor roll.
Tycker det låter som högskola...
Sista anhalten för en del innan de måste bli vuxna, istället för ett säte för högre utbildning.

Tilltala den mest hängivne mobbaren med en hård blick rakt i ögonen på honom.(VIK INTE NER BLICKEN!)
Säg åt honom offentligt att;
-Nu tar du och slutar upp med ditt kärringbeteende annars ska jag få dig och dina flickvänner (menandes hans kumpaner) att sluta.
Kaxar han så säger du bara:
-Jag står utanför och väntar på dig.
Gå sen.
Han kommer då att vara tvungen att agera och det inför alla.
Kommer han ut så nitar du honom eftersom han faktiskt kom ut för att slåss.
Gör han det inte så har du ju föralltid dragit ner brallorna på honom.
Lite basic, men det funkar jag lovar.
Är det någon som tar illa upp då?
Annars är det väl inte mobbing?
Kan det väl vara..
Prata med de utsatta, fråga om de mår dåligt över det..
Nu ska vi inte dra det hela allt för mycket OT, men hur fan kan det vara mobbing om ingen tar illa vid sig? Mobbing har per definition ett/flera offer.
Japp, de som beter sig sådär brukar vara de som inte behövt bli vuxna än, och som helt enkelt bara går vidare i skolan av ingen speciell anledning egentligen. Militärtjänst och jobb brukar ta hand om det.
Det verkade variera mellan olika program på högskolan jag gick. Oftast var linjerna där det var högre intagskrav eller ett behov av specialintresse någorlunda besparad från de individerna.
"Mobbning (även kränkande särbehandling) innebär att en eller flera personer utsätts för systematiska trakasserier inom en social grupp"
Som regel får man väl anta att mobboffret tar illa upp, men man ska inte ta det för givet
GL HF att mobba mig så jag tar illa upp, t ex
Nåväl.. Jag tycker TS ska fråga i alla fall
Jag hävdar med en dåres envishet att om ingen tar illa upp finns det inget offer, och därmed ingen mobbing. Tar ingen illa upp kan det vara många andra saker, men inte mobbing.
Jag hävdar med en dåres envishet att om ingen tar illa upp finns det inget offer, och därmed ingen mobbing. Tar ingen illa upp kan det vara många andra saker, men inte mobbing.
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |