Vad mer kan jag göra för att bli sedd utan att synas? Jag har bara kåpor, tank och fälgar i åtanke. Hjälper ni mig så blir ni inte glömda, själper ni mig så vet ni att jag kommer att kommentera det här

banning eller inte, det skiter jag i.
Jag vet inte 100% vad du är ute efter, så jag drar till med lite som jag sett andra (och lite jag själv) gjort med sina sporthojar.
Varje månad är det en tävling på TLZone om vem som har snyggast hoj (jaja, inbördesbeundran klubb, men det är rätt harmlöst

)
Några saker som jag tittar efter är ju:
I huvudsak gillar jag performance inriktad bling, lättare och bättre är ett ledord, så allt som är kråm går fetbort för mig.
-
Fotpinnar: Sitter standard så är det ett litet minus. Vad man gillar är ju en smaksak, SATO brukar göra justa grejer, jag har Gilles Toolings, men SATO är snyggare. Imho.
-
Fäljar: Det är du ju redan inne på så det har du ju koll på . Samma med lack/kåpor.

-
Reglagen Broms/koppling: Är orginal snygga så OK, annars kan ett par alternativa piffa upp. Som t.ex Pazzo eller GRC
- Det finns även kolfiber glarrutor till vissa hojar. Kan ju vara något att titta på om du hittar något färgat kitt till resten av hojen. Naturligtvis försvinner möjligheten att se genom glaset, men vem fan ligger och trycker hakan mot tanken ändå...
-
Bromsskivor: Förra året skulle man ha waves, i år vet jag inte vad som är piffigast. Mina favoriter är och har alltid varigt gjutgärns skivor. Fenomenal bromseffekt och känsla dessutom.

Skadar inte att fixa en lättare bak heller. Mindre roterande massa är bra.
-
Fjärding fram och bak: Öhlins imponerar alltid i Sverige. Finns ju många andra märken som är lika bra och ibland bättre, men Öhlins verkar regera bland allmänheten i sverige.
- Snyggare
backspeglar, eller avlägsnade. Sporthojar är ju generellt snyggare utan.
- Ska du köra gata så behövs ju
blinkers. Fula blinkers kan sänka en hel hoj. Liten detalj, men de sticker ut ordentligt om de är fula.
-
Enkelsving. Finns många olika sätt att gå tillväga. Ducati eller Triumph svingar är ju populära. Annars finns specialtillverkade svingar av t.ex Spondon (
http://www.spondonengineering.co.uk/ ). Jag är personligne inte så övertygad om enkelswingens fördelar, men har man snygga fäljar är det snyggt med en enkelsving.
Bromsar: Dagens bromsok är bra som de är för gatbruk, men vill man blinga till det kan man ju lete upp nya Brembo, ISR, Nissin, eller dyligt. Men ett litet tema med Svenska detaljer hade kanske inte varit fel??
Öhlins runt om och ISR broms detaljer. Akke gör fett bra grejer!

(dyra dock...)
Som du redan är inne på så är det viktigt att få till en helhet. Dyrase grejerna är inte alltid de bästa om man vill få till det snyggt. Ska man "bara" rejsa på bana är det ju mindre viktigt, men man ska inte underskatta skryttävningarna vid fikahaken

Mest bling vinner
Udda grejer går oftast hem också. One of a kind saker som ditt avgas blås är mumma.

Billet alu (utfrästa) delar är snyggt, framför allt om detär one of a kind grejer.
Saker som inte syns men som uppskattas är ju lite lätta motor tunning. Seriös motortuning funkar också, men det är fan i mig kast värde per investerad krona om man ändå bara kör gata. Men det är rätt kul process, om man inte bara lämnar bort och betalar, då är det inte lika kul process...
Tja, man kan ju snacka om sådant här i timmar

Men det finns ju så otroligt mycket som går att ändra om man vill!