Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har man redan körabstinens. Vars anmäler man sig till Falken?![]()
15-16:e Maj. Perfekt helg med fredagen som klämdag.När är Falken? Jag är väldigt sugen på att tvåla till dig där ett varv!
(Du kan tvåla till mig alla andra, men ETT varv vore kul!)
15-16:e Maj. Perfekt helg med fredagen som klämdag.
Står att man ska anmäla sig via TA på Svemo's hemsida, men det funkar sådär.
Verkar som det är sent att anmäla sig nu i alla fall, åka dit och efteranmäla sig som gäller tror jag nu. Det är väl sällan fullt i våran klass.
Hur ser tiderna ut? Hittar ingen tidsschema på hemsidan?
Fast med facit i hand regnade det. Jag hade sannolikt inte tagit poäng. Jag hade sannolikt inte krossat tvåminutersvallen. Min kylare hade nog exploderat också. Jojo.
Ja, förmodligen.Fast med facit i hand regnade det. Jag hade sannolikt inte tagit poäng. Jag hade sannolikt inte krossat tvåminutersvallen. Min kylare hade nog exploderat också. Jojo.
Dags att anmäla sig till Linköping pôjkar!
Vem har tält och hur många blir vi?![]()
Team DNS är tyvärr på Gotland och tränar sig i form samtidigt som SM på Sviestad. LMS vägrade flytta SM-helgen! Vi skyller på Alx!![]()

Team DNS är tyvärr på Gotland och tränar sig i form samtidigt som SM på Sviestad. LMS vägrade flytta SM-helgen! Vi skyller på Alx!![]()

Men för fan, träning blir ingen snabb av.Team DNS är tyvärr på Gotland och tränar sig i form samtidigt som SM på Sviestad. LMS vägrade flytta SM-helgen! Vi skyller på Alx!![]()

|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller